جستجو کردن

5 ویژگی کاور ایرپاد ضد ضربه

خرید کاور ایرپاد ضد ضربه

یکی از موارد کاربردی و مورد مصرف فراوان در دنیای دیجیتال، ایرپاد می‌باشد که در ادامه درباره‌ی آن و ویژگی‌های کاور ایرپاد ضد ضربه بیشتر توضیح خواهیم داد.‌

هر وسیله‌ی مصرفی که دارای ارزش بالایی باشد، برای محافظت به تجهیزات جانبی مانند کیف، قاب، کاور و غیره نیاز دارند. هر محافظ، قابلیتهای متفاوتی دارند، برخی ضد آب، برخی ضد ضربه و ضد حرارت هستند. این که در چه شرایطی قصد دارید از آن استفاده نمایید تعیین کننده‌ی این قابلیت‌ها می‌باشد.

پیشنهاد خرید

کاور ایرپاد1/2 میکی گوش دار

165,000 تومان135,000 تومانخرید کنید

کاور ایرپاد ضد ضربه چیست؟

اگر به دنبال ویژگیهای کاور ایرپاد ضد ضربه هستید، پس قطعا با خود ایرپاد و کارایی و ویژگی‌هایش نیز آشنا هستید. ایرپاد هندزفری های بلوتوثی کوچکی هستند که دیگر به سیم نیازی ندارند. از آن جایی که استفاده از آنها برای کاربران بسیار راحت‌تر از سایر هندزفری های موجود در بازار است، طرفداران بیشتری نیز یافته است. این محصول با قیمت نسبتا بالا و حساس، به طور حتم به یک محافظ خوب و با ویژگی اصلی ضد ضربه بودن نیاز دارد. بیشتر بدانید: تفاوت قاب سیلیکونی اصل و فیک

خرید کاور ایرپاد

اگر به دنبال کاور ایراد خوب و ضد ضربه هستید و خرید کاور ایرپاد با این ویژگی را مد نظر دارید روی آن کلیک کنید و انواع مدل ها را مشاهده کنید.

در غیر این صورت میتواند با کوچکترین ضربه‌ای، بسیاری از ویژگیهای خود را از دست بدهد. هر مصرف کننده‌، این دغدغه را دارد که از گردو غبار، ضربه، آب و رطوبت و سایر موارد آسیب رسان، ایرپاد خود را دور نگه دارد. به همین دلایل ما به شما خرید یک کاور ایرپاد باکیفیت را پیشنهاد میکنیم.

تنها کاربرد یک کاور ایرپاد محافظت نیست بلکه بستری برای شارژ شدن آن نیز فراهم میکند. پس همان گونه که محافظت از ایرپاد اهمیت دارد، نگهداری از کاور آن نیز دارای اهمیت است.

چرا استفاده از کاور ایرپاد لازم است؟

ایرپاد‌ها به دلیل حذف محدودیت سیم و کوچک بودن، احتمال سقوط و گم شدن بیشتری دارند. این مسئله باعث شده تا نگرانی برای ضربه دیدن، ایراد خط و خش، ورود رطوبت و بسیاری موارد دیگر این نوع هندزفری، بیش از پیش گردد.

اگر میخواهید با نحوه تعویض کاور ایرپاد آشنا شوید روی آن کلیک کنید و ببینید.

از سوی دیگر قیمت این محصول نسبتا گران است و عدم توجه به محافظت آن و ورود هر گونه اشکال باعث میشود هزینه‌ی سنگینی را متحمل گردید. البته با وجود تنوع لوازم جانبی ایرپاد دیگر جای نگرانی وجود ندارد.خوشبختانه نگهدارنده های ایرپاد با تنوع زیادی در فروشگاه جانبی وجود دارند که همه ی سلیقه‌ها و کاربردها را پوشش خواهند داد.

پیشنهاد خرید

کاور ایرپاد استلا خرگوشی

تومان165,000 تومانخرید کنید

ویژگیهای کاور ایرپاد ضد ضربه چیست؟

حال که به دلایل خرید کاور ایرپاد آشنا شدید، شما را با ویژگیهای کاور ایرپاد ضد ضربه آشنا خواهیم کرد.

۱- یک کاور ضد ضربه باید دارای وزنی مناسب باشد: داشتن وزنی معقول برای کاور مهم است چرا که یک کاور خیلی سبک یا سنگین قطعا مشکلات خود را به همراه دارد. مثلا کاور سبک ایرپاد نمی‌تواند استحکام و مقاومت لازم را دارا باشد. پس قطعا مورد مناسبی نیز برای محافظت نیست. در مقابل کاور خیلی سنگین هم جا به جایی راحتی ندارد. پس در هنگام خرید به این ویژگی دقت کافی داشته باشید. معمول ترین وزن برای این محصول حدود پنجاه گرم است.

۲- یک کاور ایرپاد ضد ضربه باید سطح پوشش مناسبی داشته باشد: سطح پوشش کاور از جمله دیگر مواردی است که نیاز به دقت دارد. قابها باید در قسمت جلو، پشت، طرفین و دکمه‌ها، از قابلیت محافظت برخوردار باشند و به خوبی این نواحی را پوشش دهند.

۳- کاور ایرپاد ضد ضربه باید از جنس خوبی ساخته شده باشد: جنس یک کاور ایرپاد علاوه بر تعیین کنندگی وزن، نقش مهمی در نحوه‌ی محافظت دارد. امروزه بیشتر کاورهای ایرپاد را میتوانید از جنس سیلیکون مشاهده کنید. چرا که این نوع علاوه بر نرمی و لطافت، زیبا، مقاوم ، ضد آب و دارای تنوع بسیار در طرح و رنگ است.

البته موارد دیگری نیز وجود دارند که برای تولید کاور ایرپاد به کار گرفته شده‌اند. مانند پلاستیکهای نرم و سخت، پلی کربنات، چرم و غیره که نوع با کیفیت آنها نیز قابلیتهای خوبی برای مراقبت دارند.

۴- کاور ایرپاد ضد ضربه باید مقاومت مناسبی داشته باشد: علت از کار افتادن بسیاری از ایرپادها، صدماتی است که در اثر ضربه و خط و خش به آنها وارد میگردد. مقاومت در برابر این آسیب‌ها قطعا از کاوری برمی آید که حداقل ویژگیهای ضربه پذیری را داشته باشد. پس در هنگام خرید حتما مطمئن شوید بدنه و سطح داخلی کاور به گونه‌ای سخت و محکم است که خیال شما از بابت سقوط ناگهانی و یا فشار وارده بر کاور آسوده باشد.

شاید سوال کنید به غیر از سقوط، چه موارد دیگری میتواند نگران کننده باشد. به عنوان نمونه بسیاری از کاربران، کاور ایرپاد خود را در جیب حمل می‌کنند. قرار گیری در کنار سایر ملزومات دیگر مانند کلید، سکه یا هر قطعه ی دیگر، می تواند کاور بی کیفیت را در کوتاهترین زمان ممکن خراب نماید. اما یک کاور خوب با مقاومت بالا قطعا در این حد از ویژگی قابل انتظار می‌باشد.

اگر میخواهید بدانید چگونه ایرپاد را به اپل واچ متصل کنیم مقاله جامع آن را مطالعه کنید.

۵- کاور ایرپاد ضد ضربه نباید در استفاده محدودیت ایجاد کند: یک کاور ایرپاد اصل و با کیفیت را میتوان از قسمت دسترسی به پورت شارژ شناسایی کرد. این محصول نباید در این موضوع دارای محدودیت استفاده باشد. متاسفانه بسیاری از محصولات فیک و بدون استاندارد با داشتن این محدودیت، سبب ایجاد مشکل برای کاربران خود میشوند.

سخن آخر

همان گونه که پیش‌تر ذکر شد، ایرپادها، محصولات کوچک، حساس و بسیار آسیب پذیری هستند که برای مراقبت به تجهیزات با کیفیت نیاز دارند. علاوه بر این که میتوانید حضوری آن را خرید کنید، این امکان نیز وجود دارد که در حالتی بسیار آسان آن را از فروشندگان آنلاین تهیه نمایید. با مراجعه به قسمت کاور ایرپاد با دنیایی از تنوع روبرو خواهید شد. پس از مطالعه ی مشخصات هر یک، میتوانید با در نظر گرفتن سلیقه‌ای شخصیت ها، نسبت به سفارش اقدام نمایید. فروشگاه ما این اطمینان را به شما خواهد داد که تمام ویژگیهای کاور ایرپاد ضد ضربه را میتوانید در محصولات ما در کاورگاردین مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi