جستجو کردن

 بند اپل واچ ضد حساسیت

بند اپل واچ ضد حساسیت

بند اپل واچ ضد حساسیت موضوع مهمی است که در این باره برایتان می گوییم. بدون تردید اپل واچ توانسته جای خوبی در صنعت ساعت به خود اختصاص دهد. در چند مدت اخیر، هر سال نسل جدیدی از اپل واچ وارد بازار شده است. اصلی ترین ویژگی اپل واچ مربعی بودن صفحه نمایش آن است. این شرکت در چند سال اخیر با شرکت ها و برند های معروفی مانند نایک همکاری کرده و نسخه های منحصر به فردی را وارد بازار کرده است.

یکی از ویژگی های جذاب اپل واچ استفاده از چندین بند است. اما از بین بند های مختلف کدام یک مناسب تر است؟ کدام بند حساسیت زا نیست؟ هر کدام از این بند ها برای چه شرایطی مناسب هستند؟ برای پاسخ به این سوالات همراه ما باشید. در ادامه با انواع بند اپل واچ ضد حساسیت آشنا خواهیم شد.

پیشنهاد خرید

بند سامسونگ واچ کارتیر تک لاین 22mm

تومان295,000 تومانخرید کنید

 انواع بند اپل واچ ضد حساسیت

با توجه به محبوبیت روزافزون اپل واچ در بین مردم، شرکت های مختلفی برای تولید بند این ساعت دست به کار شدند. استفاده از بند های مختلف انعطاف پذیری اپل واچ ها را افزایش می دهد. به همین علت این بند ها در طرح های مختلفی مانند اداری و مجلسی و … تولید می شوند. زمانی که شرکت اپل از آیفون 6 رونمایی کرد، هیچ اپل  واچی را وارد بازار نکرد. برای مشاهده و خرید بند اپل واچ کلیک کنید تا انواع آن را مشاهده کنید.

در واقع هدف این شرکت توسعه ساعت های تولید شده بود. به همین علت بند های جدیدی را وارد بازار کرد. یکی از مشکلات استفاده از این بند ها حساسیت زا بودن آن ها است. شرکت اپل همواره آسایش و رفاه حال مشتریان را مد نظر قرار می دهد، به همین علت توجه ویژه ای به بند های ضد حساسیت دارد.

بند سیلیکونی AdMaster soft

خاصیت منحصر به فرد این مدل بند اپل واچ این است که مانع گردش هوا نمی شود. روی بند AdMaster حفره های خاصی قرار گرفته شده است تا هوا به راحتی گردش کند. جنس این بند از سیلیکون بوده و به کمک یک سگک استیل به خوبی روی دست قرار می گیرد. بند سیلیکونی کاملا نرم است و در بین کاربران طرفداران زیادی دارد.

بند اسپورت YOU

بند YO، یک نوع بند اپل واچ ضد حساسیت است. جنس این بند سیلیکون بوده و قیمت به صرفه ای دارد. کاربرانی که از این بند استفاده می کند آن را از لحاظ راحتی و انعطاف پذیری بهترین می دانند. اگر نمی دانید که نحوه تعویض بند ساعت هوشمند چگونه است حتما مقاله آموزش آن را مطالعه کنید.

بند اپل میلانس Milanese Loop

این بند جزء شیک ترین بند ها به شمار می آید. معمولا بند های شیک اپل واچ قیمت بالایی دارند اما برخی از آن ها ارزش قیمت بالا را دارند. بند اپل میلانس Milanese Loop به صورت بافتی از استیل طراحی شده و با رنگ های رز گلد و مشکی و نقره ای به بازار عرضه می شود.

برای راحتی کاربران این بند با انعطاف پذیری بالا تولید می شود. تا قبل خرید بند اپل واچ شیک برای افرادی که به بند های چرم علاقه ای نداشتند کار سختی بود. اما با ورود بند  Milanese Loop به بازار این مشکل حل شد.

بند اپل واچ Amazon faux-pearl

برای تبدیل اپل واچ به اکسسوری تزئینی بهترین راه استفاده از بند Amazon faux-pearl است. بند های استیل با بسیاری از استایل ها همخوانی ندارد و یا نمی تواند نظر همه کاربران را جلب کند. در این شرایط از Amazon faux-pearl که یک بند اپل واچ ضد حساسیت است، استفاده می شود.

این بند با جواهرات تزیین شده و گاهی به شکل النگو به نظر می رسد.   Aomazon faux-pearl در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید شده و سگک ندارد. تنظیم آن به راحتی انجام می شود و به آسانی می توانید از آن استفاده کنید.

بند اپل واچ Sport Loop

بند Sport Loop به عنوان یکی از اکسسوری های رسمی اپل به شمار می آید. برای ساخت آن از نایلون دو لایه استفاده می شود. به علت جنس این بند هوا به راحتی به داخل آن گردش پیدا می کند و حتی با انجام فعالیت های فیزیکی دست عرق می کند. استفاده از این بند به آسانی انجام شده و هنگام فعالیت های مختلف می توانید آن را به دست داشته باشید.

بند و قاب محافظ Supcase

بند   Supcase یک بند اپل واچ ضد حساسیت است. هنگام انجام کار هایی مانند ورزش های سنگین و کار های دستی و کوه نوردی و صخره نوردی و به طور کلی هر فعالیتی که ممکن است به  ساعت آسیبی وارد کند از آن استفاده می شود. Supcase یک بند و یک قاب دارد و به خوبی از اپل واچ محافظت می کند. برای مشاهده اکسسوری ساعت هوشمند پیشنهاد میکنیم حتما به صفحه آن سر بزنید و انواع اکسسوری های زیبا را ببینید.

لبه های این بند به گونه ای طراحی شده اند که از آسیب رسیدن به صفحه ساعت و افتادن خش روی آن جلوگیری می کنند.

بند اپل واچ نایلون بافته Modal

اگر از بند های سیلیکونی خسته شده اید اما نمی خواهید خیلی هزینه کنید بهترین راه استفاده از این بند است. بند نایلون بافته Modal رویه برش خورده ای دارد و سبک آن هم رسمی و هم راحتی به نظر می رسد.

بند اپل واچ چرمی WFGEI

بند Carterjett tire tread یک بند اپل واچ ضد حساسیت و از جنس سیلیکون است. تا کنون بند های سیلیکونی مختلفی برای اپل واچ ها ساخته شده است اما بافت بیشتر آن ها نازک است. بند Carterjett tire tread بافت ضخیمی دارد، به همین علت برای افرادی که به مقاومت ساعت اهمیت زیادی میدهند انتخاب بسیار مناسبی است. معمولا کاربرانی که اهل گشت و گذار در طبیعت و ورزش های سنگین هستند این بند را خریداری می کنند.

بند استیل اپل واچ eLander

هر بند ساعتی روی دست هایی که مچ های بزرگی دارند جلوه خوبی ندارد. بند استیل eLander علاوه بر داشتن پهنای زیادی، حلقه های فلزی بزرگی دارد و برای چنین دست هایی مناسب است. بند کارتیر اپل واچ هم زیبایی خاصی به ساعت هوشمند شما می دهد هم اینکه ضد حساسیت است. برای مشاهده و خرید بند کارتیر اپل واچ کلیک کنید.

بند اپل واچ چرمی نازک Secboot

معمولا کاربران بند های پهن را نمی پسندند، به همین علت بند های نازک تر طرفدار بیشتری دارند. بند چرمی نازک Secboot یک بند اپل واچ ضد حساسیت است و با 20 رنگ مختلف به فروش می رسد. به کمک سگکی که روی این بند قرار گرفته شده است به راحتی می توانید آن را روی دست تنظیم کنید.

بند اپل واچ چرمی WFGEI

سادگی همیشه طرفداران مخصوص به خودش را داشته است. این بند در عین سادگی استحکام بسیار خوبی دارد. طراحی این بند به طور کلاسیک انجام شده و استفاده از آن است.

در این مقاله از سایت کاورگاردین به توضیح مختصری در مورد شرکت اپل پرداختیم. همچنین در مورد بند های اپل واچ توضیح دادیم و به معرفی انواع بند اپل واچ ضد حساسیت پرداختیم. امیدواریم که برایتان مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi