جستجو کردن

نحوه تعویض کاور ایرپاد

نحوه تعویض کاور ایرپاد موضوعی است که برای افرادی که ایرپاد دارند قابل توجه است. در چند سال گذشته ایرپاد ها جایگزین هندزفری های سیم دار و بی سیم بزرگ شده اند. استفاده از آن ها گوش داده به موسیقی را در هر فضا و هر شرایطی دلچسب می کند. البته ایرپاد ها به مراقبت ویژه ای نیاز دارند و به همین علت بسیاری از افراد به دنبال خرید کاور برای آن ها هستند.

اگر برای ایرپاد خود کاور خریده آید و یا قصد دارید کاور قبلی آن را تعویض کنید به ادامه این متن توجه کنید. البته که در آوردن کاور ایرپاد اصلا کار پیچیده ای نیست و به ابزار خاصی نیاز نخواهید داشت. در ادامه همراه ما باشید تا با چگونه کاور ایرپاد تعویض کنیم بیشتر آشنا شویم.

پیشنهاد خرید

کاور ایرپاد 3 بیرنگ شفاف

105,000 تومان75,000 تومانخرید کنید

ایرپاد چیست؟

قبل از این که به پرسش چگونه کاور ایرپاد را در بیاوریم پاسخ دهیم باید بگوییم که کاور ایرپاد دقیقا چه چیزی است. در واقع ایرپاد ها درون یک محفظه یا مخزن خاصی طراحی می شوند.  این محفظه کیس شارژ ایرپد ها است که علاوه بر شارژ کردن، از آنها مراقبت می کند. متاسفانه کیس شارژ ایرپاد ضد ضربه و ضد آب نیست به همین علت بر اثر سقوط و فشار و ضربه و یا برخورد با آب دچار مشکل می شوند. برای مشاهده و خرید کاور ایرپاد کلیک کنید.

پس بهتر است قبل از بروز چنین اتفاقی هایی از ایرپاد های خود مراقبت کنید. کاور ایرپاد، یک پوشش مخصوص است که از کیس شارژ ایرپاد محافظت می کند. این کاور ها با جنس ها و طرح های متفاوتی تولید شده و به بازار عرضه می شوند.

مزایای کاور ایرپاد

پیش از آشنایی با نحوه تعویض کاور ایرپاد با مزایای استفاده از آن آشنا می شویم.

  • از کثیف شدن و تغییر رنگ کیس شارژ جلوگیری می کند.
  • ظاهری زیبا و منحصر به فرد با توجه به سلیقه شما به ایرپاد می بخشد.
  • سبب جلوگیری از ورود آب به داخل کیس شارژ در آب و هوای مرطوب و روز های بارانی می‌ شود.
  • از ایرپاد در مقابل ضربه ها و آسیب های احتمالی محافظت می‌ کند.
پیشنهاد خرید

کاور ایرپاد3 استارباکس

175,000 تومان155,000 تومانخرید کنید

تعویض کاور ایرپاد

اکنون نوبت آن رسیده است که با نحوه تعویض کاور ایرپاد آشنا شویم. معمولا کاور اورجینال  ایرپاد از جنس پلاستیک است تا کیس شارژ ایرپاد به طور کامل پوشانده شود. به همین علت اگر مدت زیادی از کاور استفاده کرده باشید، خارج کردن آن کمی سخت به نظر می رسد. آموزش نحوه تعویض کاور ایرپاد اصلا سخت نیست. تنها باید به قسمت بالایی کاور به آرامی فشار وارد کنید تا از بدنه کیس شارژ جدا شود. اگر برای شما سوال است که چگونه ایرپاد را به اپل واچ متصل کنید مقاله جامع آن را بخوانید.

این کار دقیقا مانند خارج کردن کاور گوشی موبایل انجام می‌ شود، یعنی باید از گوشه ها شروع کرده و به آرامی فشار وارد کنید تا حالت چسبناک کم تر شود و کیس شارژ به راحتی جدا شود.

قرار دادن کیس شارژر در کاور های محافظ سخت نیست، یعنی با وارد کردن فشار کمی می توان بخش پایینی کیس را داخل کاور قرار داد. سپس باید بخش بالایی ایرپاد را به داخل کاور سر بدهید، با انجام این مراحل کیس وارد کاور می شود.

 تعویض کاور ایرپاد پرو

برخی از کاور های ایرپاد ها با دو بخش مختلف طراحی می شوند. در بخش داخل آن قسمتی روی درب کیس قرار می گیرد و روی آن برچسبی چسبیده می شود. در این نوع کاور ها در ابتدا باید چسب داخل درب کاور را بکنید و سپس بخش بالایی کیس شارژر را محکم کنید. حال باید بخش پایین را هم داخل کاور قرار دهید، استفاده از این نوع کاور ها خیلی آسان نیست، به طور مثال برای تعویض کاور ایرپاد و جدا کردن درب کاوری که دارای چسب است باید فشار های آرام و مستمری را به آن وارد کنید.

انواع کاور ایرپاد

پس از آشنایی با چگونه کاور ایرپاد را در بیاوریم باید انواع آن آشنا شویم. بخش داخل کاور ها معمولا از جنس TPU است و بخش بیرونی آن را با متریال های مختلفی تولید می کنند. علاوه بر کاور ها، کیف های متنوعی هم برای محافظت از ایرپاد ها طراحی می شوند. البته کیف ها بیشتر جنبه تزیینی دارند تا محافظتی، یعنی معمولا برای زیبایی بیش از از آن ها استفاده می‌ شود. کیف ها معمولا نوعی کاور به حساب می آیند اما از آن ها بزرگ تر هستند.

اگر می خواهید با انواع کاور ایرپاد آشنا شوید روی آن کلیک کنید.

کاور ایرپاد چرم

کاور های چرم به علت دوام بالایی که دارد، دارای طرفداران زیادی است. کاور ایرپاد را با چرم طبیعی و یا مصنوعی می سازند، شرایط نگهداری چرم طبیعی خاص تر است اما در صورت توجه به آن ها، عمر چرم افزایش پیدا می‌ کند‌.

کاور ایرپاد سیلیکونی

کاور سیلیکونی نرم و سبک بوده و دارای خاصیت ضد تعریق است. این نوع کاور ها در مقابل نفوذ آب و آلودگی ها و گرد و غبار مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند. اگر مزایای کاور ایرپاد سیلیکونی را نمی دانید کلیک کنید و بیشتر راجع به آن بخوانید.

کاور ژله ای

کاور ژله ای از جنس TPU ساخته می شود و لطافت خاصی دارد. این کاور ها می توانند ضربه ها را به خوبی دفع کنند.

پیشنهاد خرید

کاور ایرپاد پرو عروسکی خوک صورتی تپل

185,000 تومان155,000 تومانخرید کنید

برتری کاور ایرپاد به کیف ایرپاد

استفاده از کاور ایرپاد مزایای بیشتری نسبت به کیف ایرپاد دارد، در این قسمت از متن به معرفی‌ این مزایا خواهیم پرداخت.

  • کیف های ایرپاد معمولا از جنس چرم هستند و به همین علت پاک کردن آنها به سختی انجام می شود. اما در مقابل کاور های ایرپاد ها از جنس سیلیکون هستند و لکه را به خود جذب نمی کنند.
  • با استفاده از کاور ایرپاد از عدم آسیب به ایرپاد ها مطمئن هستید، زیرا امنیت آن ها خیلی بیش تر است.
  • تنوع رنگ و طرح در کاور های سیلیکونی بیشتر است و به همین علت هر فردی با هر سلیقه ای می تواند یکی از آن ها را خریداری کند.

 

هدف از نوشتن این متن آشنایی با نحوه تعویض کاور ایرپاد بود. هم چنین با مزیت و انواع کاور ها آشنا شدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi