جستجو کردن

 چگونه ایرپاد را به اپل واچ متصل کنیم؟

چگونه ایرپاد را به اپل واچ متصل کنیم؟

 

دلیل این که محصولات اپل طرفداران بیشماری دارد، کیفیت جنس و راحتی استفاده از آنهاست. یکی دیگر از مواردی که به راحتی قابل استفاده میباشد، اتصال میان ایرپاد به اپل واچ است. در زمانی که ایرپاد را به وسیله ی گوشی اتصال میدهید، ارتباط به صورت کاملا اتوماتیک برقرار شده و احتیاجی به انجام تنظیمات مجدد نیست. اما در برخی مواقع میخواهید گوشی را برای اتصال دخالت ندهید.

برای انجام این عمل میتوانید از دو روش استفاده نمایید. اگر میخواهید بدانید چگونه ایرپاد را به اپل واچ متصل کنیم، در ادامه با ما در کاورگاردین همراه باشید. اگر می خواهید از ایرپاد خوب محافظت کنید پیشنهاد میکنیم از کاور ایرپاد استفاده کنید.

خرید ست قاب گوشی و کاور ایرپاد

حال نوبت این است که بگوییم چگونه ایرپاد را به اپل واچ متصل کنیم؟

قبل از توضیحات بیشتر لازم است بدانید که برای اتصال اپل واچ به ایرپاد باید هر دو دستگاه از شارژ کافی برخوردار باشند. اگر از گوشی برای اتصال استفاده میکنید لازم است سیستم عامل گوشی و سیستم اپل واچ به روز رسانی شده باشند.

پیشنهاد خرید

بند کارتیر نگین دار اپل واچ Cartier

تومان345,000 تومانخرید کنید

اتصال ایرپاد به اپل واچ بدون استفاده از گوشی

در برخی مواقع ترجیح میدهیم ایرپاد و اپل واچ را بدون ارتباط گوشی به یکدیگر متصل نماییم.  چگونه ایرپاد را به اپل واچ متصل کنیم؟ در این حالت دو روش وجود دارد.

راه اول: ایرپاد را به حد مطلوب شارژ کنید و در تنظیمات اپل واچ به قسمت بلوتوث مراجعه کنید. در این حالت اپل واچ در حال جستجوی دستگاه های فعال در اطراف خود میگردد. در لیست نتایج نام ایرپاد خود را یافته و انتخاب نمایید. اگر پسورد نیاز است وارد کرده و تایید کنید. گاهی اوقات ممکن است که اپل واچ نتواند دستگاه ایرپاد مورد نظر را ردیابی کند. اگر با چنین مشکلی مواجه شدید کافی است که دکمه ای که در پشت کیس شارژ قرار دارد را بفشارید و تا هنگام سفید شدن چراغ چشمک زن نگه دارید. قطعا مشکل اتصال برطرف خواهد شد.

راه دوم: در ابتدا از کافی بودن شارژ ایرپاد خود اطمینان حاصل کنید. سپس با باز کردن درب کیس شارژ ایرپاد، هندزفری های بلوتوثی اپل واچ را قابل شناسایی نمایید. در دستگاه اپل واچ صفحه را به سمت بالا بکشید تا وارد منوی کنترل سنتر شوید. با لمس آیکون Airplay در منوی تازه ی ایرپاد نمایان شده و با انتخاب می توان اتصال را برقرار نمود.  اگر اپل واچ دارید و می خواهید بند اپل واچ خود را با قاب گوشی ست کنید که یک اکسسوری زیبا داشته باشید روی آن کلیک کنید.

اتصال ایرپاد به اپل واچ به کمک گوشی

چگونه ایرپاد را به اپل واچ متصل کنیم؟ اگر گوشی که به عنوان رابط اتصال استفاده میکنید دارای سیستم عامل فراتر از iOS 12 و سیستم عامل اپل واچ نیز به روز رسانی شده باشد، اتصال میان ایرپاد و اپل واچ به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد.

ایرپادهای نسل یک به نسخه های بالاتر از سه و ایرپادهای نسل دو به نسخه ی فراتر از ۵.۲ WatchOS نیاز دارند. اگر میخواهید بدانید نسخه ی WatchOS شما چه میزان است میتوانید ابتدا نرم افزار اپل واچ نصب شده بر روی گوشی iOS وارد My watch شده و در قسمت General گزینه ی About را لمس کنید.

پیشنهاد خرید

گلس اپل واچ محافظ صفحه نانو

تومان65,000 تومانخرید کنید

چگونه ایرپاد را از اپل واچ قطع اتصال کنیم؟

خب کار ما به پایان رسیده است و نوبت آن شده که اتصال میان اپل واچ و ایرپاد را قطع کنیم. همان گونه که مراحل اتصال را به راحتی انجام دادید، قطع آن نیز چندان مشکل نخواهد بود. کافیست مراحل زیر را به انجام برسانید.

ابتدا صفحه ی اپل واچ خود را روشن نمایید و وارد بخش تنظیمات آن شوید، به قسمت مربوط به بلوتوث مراجعه کرده و علامت i را که رنگی آبی دارد در کنار نام هندزفری بیابید. سپس آن را لمس کنید تا گزینه ی Forget Device ظاهر گردد. با لمس این گزینه اتصال میان ایرپاد و اپل واچ قطع خواهد شد.

قطع ناگهانی اپل واچ از ایرپاد

برای اینکه بفهمیم چگونه ایرپاد را به اپل واچ متصل کنیم؟  یا چگونه زمان قطع ناگهانی اپل واچ از ایرپاد آن را مجدد متصل کنیم همراهمان باشید تا کامل برایتان توضیح دهیم. تا اینجا آموزش دیدید که چگونه ایرپاد را به اپل واچ متصل کنیم، حال می خواهیم دلیل قطع ناگهانی این دو دستگاه را نیز بررسی نماییم. چند دلیل برای این امر وجود دارد:

۱- مشکل نرم افزاری: میتوان بروز رسانی نرم افزار و تغییرات ناگهانی برخی تنظیمات را دلیل این مشکل دانست.

۲- تداخل در سیگنال دهی

۳- مشکل سخت افزاری

۴- مشکل در باتری و عدم شارژ مطلوب: اگر باطری به قدر کافی شارژ نشود یا بیش از مدت استاندارد مورد استفاده قرار گیرد، امکان قطع ناگهانی غیر عادی نخواهد بود.

۵- بروز مشکل در اتصال بلوتوث

چنانچه پس از انجام موارد ذکر شده باز هم جهت اتصال ایرپاد مشکل داشتید میتوانید موارد زیر را بررسی کنید و اگر این موارد نیز جوابگو نبود می بایست به یک مرکز تخصصی معتبر جهت رفع اشکال مراجعه نمایید.

  • سیستم عامل ایرپاد را به روز کنید.
  • تشخیص خودکار گوش را غیرفعال کنید.
  • سوئیچینگ خودکار را غیرفعال کنید.

سخن پایانی:

امروزه دستگاه های اپل واچ در نسخه های به روز رسانی شده ی خود، این امکان را دارند که قابلیتهای صوتی بیشتری را بتوان به آنها اضافه کرد. به همین دلیل کاربران خیلی علاقه مند شده اند که بدانند چگونه ایرپاد را به اپل واچ متصل کنیم. در بالا مراحل اتصال، قطع کردن و دلایل بروز مشکل را بیان کردیم امیدواریم مطالب این مقاله کاورگاردین اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار داده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi