جستجو کردن

تفاوت اپل واچ ها

تفاوت اپل واچ ها

آیا تفاوت اپل واچ ها را می دانید؟ در اینجا می خواهیم راجع به تفاوت ها و کارایی این گجت جذاب بگوییم پس در ادامه همراهمان باشید. همانطور که می‌دانید امروزه اپل واچ‌ ها با مدل‌های متفاوت و گوناگونی برای خرید در دسترس شما قرار می‌گیرند و شاید برای بسیاری از افراد این سؤال به وجود آید که تفاوت اپل واچ‌ ها در چیست؟

بدون شک نداشتن آگاهی در رابطه با تفاوت آن‌ها و ناتوانی در انتخاب صحیح و درست برای خرید ساعت هوشمند اپل می‌تواند موضوعی ناراحت‌کننده باشد، اما امروز قصد داریم برای شما در رابطه با تمامی موارد مربوط به اپل واچ‌ها و همچنین تفاوت‌های موجود بین آن‌ها مطالبی را بیان کنیم، پس دعوت می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

مقایسه اپل واچ ها

پیشنهاد خرید

بند اپل واچ چرمی

تومان260,000 تومانخرید کنید

مقایسه اپل واچ ها و بررسی تفاوت اپل واچ ها

به خوبی از این موضوع آگاهی دارید که خرید ساعت هوشمند برای آن دسته از افرادی که گوشی آن‌ها از برند اپل است و قصد دارند که با در نظر گرفتن عملکردی مناسب و یکپارچه از طریق ساعت هوشمند بر سلامت خود نظارت داشته باشند، یک انتخاب ویژه و منحصر به فرد است، اما باید این نکته را توضیح دهیم که حتی با وجود سری‌های جدید اپل واچ، مدل‌های قدیمی آن نیز همچنان دارای ارزش بالایی هستند.

در طی دو سال گذشته کمپانی اپل سعی کرده سه مدل ساعت هوشمند به نام‌های Apple watch seris ۶، Apple watch series SE و Apple watch series ۷ معرفی کند.

اپل یک محصول جدید به نام اپل واچ SE نیز تولید کرده که تقریباً شباهت زیادی به سری ششم آن دارد ولی به قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود و تفاوت موجود میان این دو تنها به دلیل عدم ارائه دادن برخی از ویژگی‌های برجسته و مهم در سری ۶ است که به همین دلیل با قیمت ۲۷۹ دلار به بازار به فروش می‌رسد. همانطور که در نکات فوق نیز اشاره کردیم برای بسیاری از افراد این سؤال به وجود می‌آید که تفاوت موجود بین انواع مختلف ساعت‌های اپل در چیست و کدام یک از مدل‌ها برای خرید مناسب‌تر است که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

بیشتر ببینید: خرید بند اپل واچ

پیشنهاد خرید

بند سامسونگ واچ کارتیر تک لاین 20mm

تومان295,000 تومانخرید کنید

فرق اپل واچ و اسمارت واچ

تفاوت عمده موجود میان اسمارت واچ اپل واچ در نوع سیستم عامل و کاربری هر یک از سیستم عامل‌های آن‌ها است.

 

اسمارت واچ‌ها به همراه سیستم عامل خاصی که دارند مانند یک هوش مصنوعی عمل کرده و تمامی نیاز‌های شما را به بهترین نحو ممکن در دنیای تکنولوژی جوابگو هستند. توجه داشته باشید که اسمارت واچ‌ها از این قابلیت برخوردارند تا به طور همزمان با در نظر گرفتن نوع برند سیستم عامل آن‌ها نیز تغییر پیدا کند.

به خوبی از این موضوع اطلاع دارید که اپل واچ‌ها به عنوان یکی از محصولات فوق‌العاده خاص و بینظیر این برند در نظر گرفته شده که می‌تواند به گوشی اپل شما متصل و تمامی امکانات مربوط به گوشی همراه خود را به طور کامل در دسترس داشته باشید. سیستم عامل مربوط به اپل واچ‌ها watchOS ۳ است که در کنار iOS و MacOS امکانات ویژه و منحصر به فردی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

تفاوت اپل واچ ها

 

بیشتر بخوانید: تعویض بند اپل واچ

مقایسه اپل واچ سری ۴ و ۵

تفاوت اپل واچ ها در سری 4 و 5 چیست؟ در اپل واچ سری ۵ از صفحه نمایش Always on Retina استفاده شده که این قابلیت را برای کاربران فراهم می‌کند هنگام بالا آوردن مچ دست و ثابت نگه داشتن آن صفحه نمایش به هیچ عنوان خاموش نشود. در صورتی که اپل واچ سری ۴ این قابلیت را ندارد و لازم است برای روشن شدن صفحه حتماً روی آن ضربه بزنید. از لحاظ سنسور نیز باید بگویم روی اپل واچ سری ۵ قطب نمای جدیدی نصب شده که می‌تواند شیب، ارتفاع، طول و عرض جغرافیایی را به طور کامل نشان دهد که این مورد روی اپل واچ سری ۴ ابتدایی‌تر است.

بیشتر بدانید: راه اندازی اپل واچ

مقایسه اپل واچ سری ۵ و ۶

تفاوت اپل واچ ها در سری 5 و 6 چیست؟ در رابطه با عمر باتری سری‌های نامبرده شده تقریباً می‌توان گفت عملکرد یکسانی دارند و شرایط‌ایده‌آلی نیز فراهم است، اما نسل جدید آن از مصرف انرژی بهینه‌تری برخوردار بوده و به این معنی است که انرژی ذخیره شده در باتری سری ۶ هنگام انجام دادن فعالیت‌های خاص و ویژه مانند پیاده‌روی و دویدن عملکرد بهتری نسبت به نسل ۵ دارد. همچنین سری ۶ دارای ۲۰ درصد سرعت شارژ بیشتری می‌باشد.

سری ۶ عملکرد سریع‌تری نیز در وای فای دارد. از دیگر تفاوت‌های موجود باید به این مورد اشاره کنیم که نسل ششم آن مجهز به حسگر جدید اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون است و اندازه‌گیری آن توسط ساعت تنها در ۱۵ ثانیه انجام می‌شود.

مقایسه اپل واچ سری ۶ و ۷

تفاوت اپل واچ ها در سری 7 و 6 چیست؟ همانطور که می‌دانید شرکت اپل با تولید هر سری از اپل واچ‌های جدید معمولاً آپدیت‌های به روزی نیز روی آن‌ها قرار می‌دهد. اپل واچ سری ۶ ویژگی اندازه‌گیری مقدار اکسیژن خون را به دنبال دارد، اما در اپل واچ ۷ فعالیت‌های شما در حین انجام ورزش‌های تای‌چی و پیلاتس به طور کامل قابل تشخیص است. صفحه نمایش اپل واچ ۷ بزرگترین ارتقا را پیدا کرده که همین مورد یکی از قابلیت‌های ویژه نسبت به سری ششم است.

مقایسه اپل واچ سری ۷ و ۸

تفاوت اپل واچ ها در سری 7 و 8 چیست؟ اپل واچ‌های سری ۸ با توجه به به کار گذاشتن سنسور‌های فوق‌العاده پیشرفته روی آن می‌تواند در تشخیص حوادثی مانند تصادف نقش بسیار مهمی داشته باشد به این صورت که هنگام وقوع برخی از حوادث به طور سریع با مراکز اضطراری تماس می‌گیرد. لازم به ذکر است بیان کنیم از لحاظ قابلیت نرم‌افزاری هر دو سری نام برده شده از سیستم عامل watchOS ۹ بهره می‌برند اما اپل واچ سری ۸ برتری خاصی در این زمینه دارد و آن هم دارا بودن سنسور دماسنج آن می‌باشد.

مقایسه اپل واچ سری ۵ با se

تفاوت اپل واچ ها در سری 5 با مدل se چیست؟ اپل واچ نسل ۵ و سری Se دارای صفحه نمایش به اندازه ۴۰ و ۴۴ میلیمتر می‌باشند که صفحه نمایش اپل واچ اس‌ای بزرگتر از نسل پنجم آن است.

جنس بدنه اپل واچ سری ۵ آلومینیوم استیل ضدزنگ و تیتانیوم و سرامیک بوده، اما اپل واچ اس‌ای تنها دارای یک جنس بدنه آلومینیومی است و برای صفحه نمایشگر آن از جنس شیشه یون ایکس استفاده شده.

جمع بندی

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با تفاوت اپل واچ‌ ها و تفاوت میان هر یک از سری‌های آن مطالبی را در اختیار شما قرار دادیم و در پایان نیز باید به توضیح این موضوع بپردازیم که پیش از خرید اپل واچ باید حتما در رابطه با ویژگی‌های سری مورد نظر خود اطلاعات لازم را کسب کنید تا از این طریق بتوانید یک خرید مناسب با سیستم عامل گوشی همراه خود داشته باشید. از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi