جستجو کردن

آموزش کار با اپل واچ به زبان فارسی

تنظیمات اپل واچ

بسیاری از افرادی که اپل واچ خریده اند نمی توانند از آن استفاده کنند. این افراد باید آموزش کار با اپل واچ به زبان فارسی را مطالعه کنند. با فشردن کلید کنار اپل واچ می توانید اکنون آن را روشن کنید. برای استفاده از اپلیکیشن ها باید ساعت را بچرخانید، پس نیاز است دست خود را بالا بیاورید. با پایین آوردن دست صفحه نمایش اپل واچ به طور خودکار خاموش می شود. اگر دستتان را بلند کردید اما ساعت روشن نشد، چک کنید ساعت به همان دستی که از قبل مشخص کرده اید بسته شده است. برای آشنایی بیشتر با آموزش کار با اپل واچ به زبان فارسی همراه ما باشید.

شروع کار با اپل واچ به زبان فارسی

شروع کار با اپل واچ، شما نیاز دارید که دستگاه را با گوشی همراه خود جفت کنید. این کار را می‌توانید با رعایت مراحل زیر انجام دهید:

۱- ابتدا از طریق برنامه اپل واچ روی گوشی خود به عنوان یک دستگاه جدید ثبت نام کنید.

۲- پس از ثبت نام، دستگاه شما آماده‌ی جفت شدن است. برای این کار، دو دستگاه باید به یک شبکه Wi-Fi متصل شوند. سپس، با انتخاب گزینه‌ی “شروع جفت کردن”، اپل واچ و گوشی همراه شما با هم جفت خواهند شد.

۳- پس از جفت شدن دستگاه‌ها، می‌توانید با استفاده از صفحه نمایش لمسی اپل واچ، به نوتیفیکیشن‌ها، اعلان‌ها، برنامه‌ها و دیگر ویژگی‌های دستگاه دسترسی داشته باشید.

در ادامه، با استفاده از برنامه‌های موجود در اپل واچ، می‌توانید از ویژگی‌های بیشتری استفاده کنید. برای مثال، با استفاده از برنامه تمرینی، می‌توانید فعالیت‌های ورزشی خود را پیگیری کنید و با برنامه موسیقی، موسیقی مورد علاقه خود را به‌راحتی در اپل واچ پخش کنید.

به طور کلی، کار با اپل واچ بسیار آسان و ساده است و با استفاده از راهنمای کاربری موجود در دستگاه و برنامه‌های موجود در آن، می‌توانید از ویژگی‌های متنوعی که در اپل واچ قرار دارند، بهره‌مند شوید.

پیشنهاد خرید

بند سیلیکونی اپل واچ

تومان95,000 تومانخرید کنید

مراحل گذاشتن قفل در اپل واچ به زبان فارسی

برای تغییر مچ دست باید تاج دیجیتال را نگه داشته تا به صفحه اصلی برود سپس باید آیکون setting را باز کنید. در این جا باید گزینه orientation  را مشخص کرده و مچ دست و را انتخاب کنید. یکی از مهم ترین کار هایی که باید برای هر وسیله هوشمندی اعم از گوشی و لپتاپ و اپل واچ انجام می دهیم گذاشتن رمز است. برای انجام این کار باید اپلیکیشن apple watch را از روی همان آیفونی که با اپل واچ pair شده است را باز کنید.

برای کار با اپل واچ به زبان فارسی، حال باید قسمت My watch را باز کرده و سپس به گزینه passcode بروید. حال باید Turn passcode on را انتخاب کنید. اکنون روی اپل واچ از شما خواسته می شود تا رمز عبور را وارد کنید. سپس کلید کناری اپل واچ را نگه دارید تا گزینه سومی با نام Lock Device به گزینه ها اضافه شود. اکنون با کشیدن کلید به سمت راست، رمز فعال شده و برای باز کردن صفحه نمایش باید پسورد را وارد کنید.

وقتی اپل واچ را از دست خود باز می کنید به طور خودکار قفل می شود. برای امنیت بیشتر اپل واچ باید قفل آن را با قفل آیفون خود سینک کنید. برای انجام این کار باید به تنظیمات اپل واچ رفته و وارد گزینه passcode شده و گزینه unblock with iphone را انتخاب کنید.  در این مرحله باید رمز را روی اپل واچ وارد کنید. پس از فعال کردن این قابلیت، با قفل شدن آیفون، اپل واچ هم قفل می شود. برای خاموش شدن اپل واچ باید کلید کنار آن را نگه دارید تا گزینه ها نمایش داده شوند، حال باید گزینه power off را به سمت راست بکشید.

بیشتر بدانید: تفاوت اپل واچ ها

کار با دکمه چرخان اپل واچ

دکمه چرخان که در کنار اپل واچ وجود دارد Digital Crown است. با فشار دادن و نگه داشتن این دکمه می توانید در صفحه پیمایش و یا آن را بزرگ نمایی کنید. برای باز کردن آخرین برنامه استفاده شده باید دوبار این دکمه را فشار دهید.

اگر به دبال بند اپل واچ زیبا هستید پیشنهاد میکنیم مدل های این فروشگاه را ببینید و از همان جا خرید کنید.

یک بیضی صاف در زیر تاج دیجیتال وجود دارد که به آن دکمه side گفته می شود. با فشار دادن این دکمه لیست برنامه هایی که اخیرا از آنها استفاده شده است باز می شود، که به این لیست Dock می گویند.  دکمه های بیضی شکل نازکی که در بالا و پایین اپل واچ قرار دارند برای تغییر band مورد استفاده قرار می گیرند. برای محافظت از اپل واچ حتما گارد اپل واچ تهیه کنید.

نمایش رعد و برق در اپل واچ

برای کار با اپل واچ به زبان فارسی، زمانی که رعد و برق قرمز روی ساعت نمایش داده می شود  نشان دهنده کم بودن باتری موبایل است. اگر به تازگی ساعت را به شارژر وصل کرده اید اما باز هم این نماد را می بینید یعنی باید به شارژ کردن ادامه دهید. هم چنین اگر ساعت شما قفل شده است و نماد رعد و برق قرمز نشان داده می شود یعنی گوشی در حالت ذخیره انرژی قرار دارد و برای راه اندازی مجدد باید دوباره شارژ شود.

رعد و برق سبز نشان دهنده شارژ شدن اپل واچ است. اگر ساعت در حال شارژ شدن باشد حلقه ای که در اطراف آن وجود دارد  درصد شارژ ساعت را نشان می دهد.

لوازم جانبی ساعت هوشمند را می توانید در این صفحه ببینید و خرید کنید.

 مشکل مستطیل قرمز در اپل واچ

مستطیل قرمز با یک خط مورب نشان دهنده این است که اپل واچ به آیفون وصل نیست. در این شرایط باید هر دو دستگاه به یکدیگر نزدیک تر شوند و یا حالت هواپیما خاموش شود.

اندازه گیری ضربان قلب در اپل واچ

یکی از مهم ترین قسمت های آموزش کار با اپل واچ به زبان فارسی، اندازه گیری ضربان قلب در اپل واچ است. در واقع اپلیکیشن Heart Rate  ضربان قلب شما را اندازه گیری می کند. با وارد شدن به این نرم افزار ضربان قلب شما اندازه گیری شده و نشان داده می شود. تا زمانی که اپل واچ در حالت صفحه نمایش باشد این اپلیکیشن ضربان قلب را ضبط می کند.

اپلیکیشن ECG  می تواند ضربان قلب را بررسی کند و در صورت وجود بی نظمی در ریتم آن هشدار های لازم را بدهد. البته اگر علائمی مانند در قفسه سینه دارید نباید وقت خود را با این اپلیکیشن ها هدر بدهید و باید هر چه زودتر به پزشک مراجعه کنید.

پرداخت آنلاین با اپل واچ

برای کار با اپل واچ به زبان فارسی اگر قصد پرداخت از طریق apple pay را دارید اما آیفون شما در اختیارتان نیست می توانید از اپل واچ خود کمک بگیرید. اگر این نرم افزار را روی آیفون خود تنظیم کرده باشید روی اپل واچ شما هم به طور خودکار کار می کند. برای فعال سازی این نرم افزار دو بار دکمه کنار اپل واچ را فشار دهید. حال باید صفحه نمایش را برای کارت دلخواه ورق بزنید و ساعت خود را کنار کارت خوان نگه داشته و دستور ها را دنبال کنید، در نهایت تراکنش انجام می شود.

کار با اپل واچ به زبان فارسی کار را برای افرادی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند راحت تر می کند، پس پیشنهاد می کنیم اگر زبان انگلیسی شما خوب نیست حتما تنظیمات اپل واچ خود را تغییر دهید و کار با اپل واچ به زبان فارسی را تجربه کنید.

منظم کردن اپلیکیشن اپل واچ

برای کار با اپل واچ به زبان فارسی، روی صفحه نمایش اپل واچ ها اپلیکیشن های زیادی وجود دارد، به همین علت نظم صفحه تا حدودی بهم می خورد. برای برطرف کردن این مشکل می توانید آیکون ها را در قالب دلخواه خود قرار دهید. برای این کار باید به اپلیکیشن واچ در آیفون رفته و در بخش my watch به Aoo Layout بروید و در نهایت آیکن ها را به بخش های مختلف انتقال دهید.

کار با اپل واچ به زبان فارسی

تشخیص سقوط فرد در اپل واچ

یکی دیگر از مهم ترین بخش های آموزش کار با اپل واچ به زبان فارسی به تشخیص سقوط مربوط می شود. یعنی اگر کاربر زمین خورده و بیهوش شده باشد اپل واچ به طور خودکار با اورژانس تماس می گیرد. برای فعال سازی این آپشن باید به نرم افزار watch رفته و وارد My watch بروید، در ادامه آن را به سمت پایین کشیده و گزینه  fall detection رفته و آن را فعال کنید. با انجام این کار در صورت سقوط ساعت به شما هشدار می دهد، اگر واکنشی از خود نشان ندهید اپل واچ با اورژانس تماس می گیرد.

در این مقاله از سایت کاورگاردین به آموزش کار با اپل واچ به زبان فارسی پرداختیم و امیدواریم برای همراهان عزیز مفید واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi