جستجو کردن

چگونه اپل آیدی را حذف کنیم؟ حذف اپل آیدی

ممکن است به دلایل مختلفی مانند تغییر نام اپل آیدی، فراموشی رمز عبور یا فروش آیفون خود تصمیم به حذف اپل آیدی گرفته باشید. هنگامی که رمز عبور Apple ID را فراموش می‌کنید، دو راه وجود دارد: یا باید رمز عبور را بازیابی کنید یا می‌توانید Apple ID را از آیفون حذف کنید. در این مقاله نحوه حذف اپل آیدی از دستگاه‌های اپل را به شما آموزش می‌دهیم. حذف اپل آیدی از دستگاه (iPhone، iPad، iPod، Macbook و غیره) تمام اطلاعات دستگاه و Apple ID را حذف می‌کند و قابل بازیابی نیست. قبل از حذف اپل آیدی مطمئن شوید که از آیفون خود یک نسخه پشتیبان کامل تهیه کرده اید. وبه Apple Center بروید.

حذف اپل آیدی

پیشنهاد خرید

بند اپل واچ کارتیر بنگال

تومان295,000 تومانخرید کنید

اگر اپل آیدی خود را حذف کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر به هر دلیلی نیاز به حذف اپل آیدی خود دارید، باید از قبل بدانید که چه اتفاقی برای فایل‌ها و برنامه‌های گوشی شما می‌افتد. برخی از مواردی که پس از حذف اپل آیدی رخ می‌دهد در اینجا آمده است:

 

عکس‌ها، فیلم‌ها و سایر اسناد ذخیره شده در iCloud یا روی دستگاه برای همیشه حذف می‌شوند.

دیگر نمی‌توانید از سرویس‌هایی که به Apple ID نیاز دارند استفاده نمایید. به عنوان مثال، شما نمی‌توانید از اپ استور استفاده کنید. اپل کش نیز به تدریج حذف خواهد شد. بنابراین مطمئن شوید که امور مالی خود را انتقال دهید.

 

همه خریدها برای همیشه حذف می‌شوند و اشتراک‌های خریداری شده به طور خودکار لغو می‌شوند.

 

اگر از کاربران آیفون هستید و قصد خروج از این سازمان را دارید، می‌توانید اپل آیدی خود را به طور کامل حذف کنید. در ادامه این موضوع را به تفصیل بررسی خواهیم کرد.

 

دلایل زیادی برای حذف کامل اپل آیدی وجود دارد که مهم‌ترین آنها وجود اطلاعات حساس و فوق العاده مهم است. دلیل دیگر همانطور که گفتیم خروج از اکوسیستم اپل و رفتن به دنیای دیگری مانند اندروید است.

بیشتر بخوانید: اپل آیدی چیست؟

پیشنهاد خرید

گارد گلس اپل واچ اولترا

تومان115,000 تومانخرید کنید

 حذف اطلاعات اپل آیدی و هر آنچه که باید قبل از آن باید بدانید

از آنجایی که اپل روی حریم خصوصی کاربران بسیار حساس است و اطلاعات آن‌ها در جایی ثبت نمی‌شود، حذف اپل آیدی بسیار آسان و کاربردی خواهد بود. البته بد نیست بدانید که حذف اطلاعات تاثیرات زیادی دارد.

به عنوان مهم‌ترین گزینه، باید توجه داشته باشیم که پس از نقض اطلاعات، نمی‌توانید به اپل آیدی خود دسترسی پیدا کنید. بنابراین، تمام داده‌ها و محتویات اپل آیدی شما حذف می‌شود و دیگر نمی‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. در نتیجه خدماتی مانند App Store، iTunes، Apple Pay، iMessage و حتی موارد دانلود یا خریداری شده دیگر در دسترس نخواهند بود.

بیشتر ببینید: قاب گوشی آیفون

اپل آیدی را از طریق تنظیمات آیفون حذف کنید

حذف حساب اپل آیدی از طریق تنظیمات آسان است، فقط باید رمز عبور را به خاطر بسپارید و یک نسخه پشتیبان از داده‌ها تهیه کنید. همچنین Find My iPhone باید خاموش باشد.

تمامی اطلاعات ذخیره شده در سرورهای اپل مانند عکس‌ها، فیلم‌ها، اسناد و فایل‌های دیگر نیز حذف خواهند شد. لازم است بدانید که با این کار تمام جلسات با تیم پشتیبانی یا افراد در فروشگاه‌های اپل لغو می‌شود، اما مهلت تعمیر دستگاه به هیچ وجه لغو نمی‌شود. هر سرویسی که در آن مشترک می‌شوید (مانند Apple Music یا سایر سرویس‌ها) تا زمانی که منقضی شود کار می‌کند، اما دیگر نمی‌توانید از طریق اپل آیدی خود به آنها دسترسی داشته باشید. کاربرانی که در طرح ارتقای آیفون ثبت نام کرده‌اند باید پس از این رویداد به پرداخت‌های خود ادامه دهند.

همانطور که گفته شد کلیه اطلاعات و فایل‌ها از جمله موارد خریداری شده به همراه سایر موارد حذف خواهند شد. بنابراین، اپل هنگام حذف داده‌ها به شما اطلاع می‌دهد که این عملیات دائمی و قابل تغییر خواهد بود.

البته بد نیست بدانید که خریدها و تراکنش‌های شما از تاریخچه شما حذف نخواهد شد.

مسئولان اپل از شما خواسته اند تا قبل از حذف کامل اطلاعات اقدامات خاصی را انجام دهید که در این قسمت به آن اشاره خواهیم کرد.

مراحل لازم قبل از حذف اکانت اصلی اپل

تهیه نسخه پشتیبان از تمام اطلاعات موجود در iCloud  .این شامل اطلاعاتی است که شما شخصاً آپلود کرده اید و اطلاعات مربوط به سایر برنامه‌ها نیز به صورت محلی ذخیره می‌شود.

هر محتوای DRM را که خریداری کرده اید.

از همه دستگاه‌ها خارج شوید. هنگامی که اطلاعات Apple ID شما حذف شد، نمی‌توانید از حساب خود خارج شوید یا Find My را در هیچ محصول دیگری خاموش کنید. به این ترتیب نمی‌توانید به استفاده از این دستگاه ادامه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi