جستجو کردن

اپل آیدی چیست؟

اپل آیدی چیست؟

اپل آیدی چیست؟ در این مقاله می خواهیم راجع به این موضوع بگوییم پس در ادامه همراهمان باشید. اگر یکی از محصولات پرچمدار اپل (به عنوان مثال، مک بوک یا آیفون) را دارید، برای استفاده از دستگاه‌ها یا خدمات اپل به یک شناسه اپل نیاز دارید. اپل آیدی همان Apple ID یا حساب اپلی است که از آن برای ورود به حساب iCloud خود برای دریافت کمک برای یافتن تلفن یا تلفن گم شده خود استفاده می‌کنید.

به طور کلی اپل آیدی فرآیند شناسایی کاربر را برای اپل در چند مرحله انجام می‌دهد و هر بار که بخواهید محتوای گجت اپل خود را مطابق با اولویت‌ها و علایق خود یکپارچه کنید، به این شناسه نیاز دارید.

اگر می‌خواهید وارد دنیای هیجان انگیز سیستم عامل iOS شوید و آیفون یا هر یک از دستگاه‌های اپل را بخرید، باید از Apple ID استفاده کنید. اما اپل آیدی چیست و چرا به آن نیاز داریم؟ توصیه می‌کنیم در این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد این موضوع بحث کنیم و نکات مهمی در مورد استفاده از Apple ID خود بدانید.

بیشتر ببینید: قاب گوشی اپل

پیشنهاد خرید

بند اپل واچ اوشن اولترا

تومان165,000 تومانخرید کنید

اپل آیدی چیست؟

Apple ID به یک حساب کاربری در پلتفرم اپل اشاره دارد که برای ورود به سرویس iCloud و استفاده و لذت بردن از ویژگی‌های آن استفاده می‌شود. به عبارت دیگر، اپل آیدی هویت دیجیتالی کاربران در اکوسیستم اپل را تعریف می‌کند و برای همگام سازی داده‌ها بین دستگاه‌های مختلف و چندگانه استفاده می‌شود.

پیشنهاد خرید

بند اپل واچ کارتیر بنگال

تومان295,000 تومانخرید کنید

اپل آیدی چه کاربردی دارد؟

Apple ID اصطلاحی است که برای همه کاربران محصولات اپل مانند آیفون، مک بوک، آی پد و هوم پاد آشنا است. همانطور که می‌دانید برنامه‌ها و امکاناتی که اپل در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد به اندازه سیستم عامل محصولاتش منحصر به فرد و متفاوت از اندروید است.

یکی از راه‌های دریافت اپل آیدی در ایران خرید اپل آیدی کارت است. Apple ID در واقع شناسه و هویت شماست و برای هماهنگی بین دستگاه‌های اپل استفاده می‌شود. ساخت اپل آیدی رایگان است، اما فرآیند دشواری است و در صورت بروز خطا در فرآیند ایجاد، مسدود و غیرقابل دسترسی است. اکثر کاربران ایرانی ترجیح می‌دهند اپل آیدی بخرند. بیشتر بدانید: حذف اپل آیدی

پیشنهاد خرید

گارد گلس اپل واچ اولترا

تومان105,000 تومانخرید کنید

آیا داشتن اپل آیدی ضروری است؟

بسیاری از کاربران این سوال را مطرح می‌کنند که آیا واقعاً به اپل آیدی نیاز داریم؟ اگر می‌خواهید از سرویس‌های اپل مانند Apple Music استفاده کنید، قطعاً به Apple ID نیاز دارید. یا به عنوان مثال، برای ردیابی گوشی خود، باید آیفون خود را با استفاده از Apple ID خود وارد iCloud کنید. همچنین اگر می‌خواهید دستگاه‌های اپل خود را همگام‌سازی کنید، قطعاً به Apple ID نیاز خواهید داشت. در اینجا مواردی وجود دارد که برای استفاده ازآن ها به Apple ID خود نیاز دارید. شاید برایتان جال باشد که : بهترین مدل گوشی آیفون

اپ استور و اپل آرکید

اپل بوک

اپل فیتنس +

خرید اپل موزیک.

اخبار اپل

فروشگاه اینترنتی اپل

Apple Pay

پادکست‌های اپل

خدمات و برنامه‌های خرده فروشی اپل (دربان، سرمایه گذاری مشترک، کارگاه‌ها و برنامه‌های جوانان)

اپلیکیشن اپل استور

مرکز بازی

iCloud

iMessage

iTunes

پیشنهاد خرید

بند اپل واچ ماربل

تومان75,000 تومانخرید کنید

چه اطلاعاتی در اپل آیدی ذخیره می‌شود؟

حساب اپل شما در واقع ایمیل و رمز عبوری است که برای ورود به برنامه‌ها استفاده می‌کنید. تمام اطلاعات و سوابق خریدهای انجام شده در App Store، iCloud و موارد دیگر در Apple ID شما ذخیره و ردیابی می‌شود. جزئیات بیشتر در زیر ارائه شده است. بیشتر بدانید: وارد کردن اپل آیدی

نحوه دسترسی به اپ استور

ساده‌ترین راه برای استفاده از Apple ID دسترسی به اپ استور دستگاه است. باید بدانید که اپ استور اپلیکیشن ایمن و مطمئن اپل برای جستجو و دانلود اپلیکیشن‌ها است. بهترین استانداردهای حفظ حریم خصوصی، محتوا و امنیت مربوط به اپلیکیشن‌های ارائه شده توسط فروشگاه اپل است، حدود دو میلیون اپلیکیشن در اپ استور قابل دسترسی است، قانون اصلی استفاده از این اپلیکیشن‌ها داشتن اپل آیدی معتبر است.

بیشتر بدانید:  روش صحیح شارژ گوشی

نحوه استفاده از iTunes

یکی دیگر از کاربردهای مهم اپل آیدی، امکان استفاده از برنامه محبوب iTunes است. برنامه iTunes یکی از موارد استفاده برای دانلود فیلم یا موسیقی است. برای این کار نام فیلم یا هنرمند مورد نظر را در برنامه جستجو کنید و لیستی از آهنگ‌ها و فیلم‌ها ظاهر می‌شود. همانطور که گفتیم برنامه iTunes یکی از پرکاربردترین برنامه‌های سیستم عامل iOS است و برای انجام کارهای روزمره مانند دانلود موسیقی، فیلم، کتاب، دانلود بک آپ و نصب نرم افزار استفاده می‌شود.

فیس تایم اپل

FaceTime یک برنامه محبوب برای تماس صوتی و تصویری از طریق اینترنت در تلفن‌های همراه اپل، آی پد، مک و آی پاد است. برای استفاده از امکانات این برنامه به اپل آیدی نیاز دارید.

استفاده از خدمات iCloud

فضای iCloud که اپل در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد در واقع سرویسی برای ذخیره اطلاعات شماست و اگرچه ایجاد اپل آیدی شرط است، اما حدود 5 گیگابایت فضا به صورت رایگان در اختیار کاربران دستگاه‌های اپل قرار می‌گیرد. از جمله فواید آن، هر اطلاعاتی که بخواهید از جمله متن، اسناد، عکس، رسانه و غیره در این فضا ذخیره می‌شود و شما می‌توانید از هر کجا و با هر وسیله ای به داده‌های آن دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: آیفون بهتره یا سامسونگ

خدمات هندآف

جالب است بدانید که با این نرم افزار می‌توانید کاری را که در دستگاهی مانند: مک، آیفون، آی پد یا اپل واچ شروع کرده اید، روی دستگاه دیگری ادامه دهید و بدون ایجاد مزاحمت در داده‌ها، کار را ادامه دهید به عنوان مثال، ابتدا می‌توانید فرآیند پاسخ دادن به یک ایمیل را در آیفون خود شروع کنید و سپس آن را در نرم افزار Mail on Mac به پایان برسانید. داشتن Apple ID برای استفاده از این ویژگی بسیار مهم است.

محدودیت‌های اپل آیدی چیست؟

محدودیت سنی یکی از اساسی‌ترین مواردی است که کاربران هنگام ساخت اپل آیدی با آن مواجه می‌شوند. در ایالات متحده، حداقل سن برای ایجاد یک حساب کاربری اپل یا Apple ID 13 سال است.

البته افراد زیر ۱۳ سال نیز می‌توانند اپل آیدی داشته باشند. اگر حساب آنها در حالت اشتراک گذاری خانوادگی است تا والدین آنها بتوانند فعالیت آنها را در سیستم خود نظارت کنند. البته قوانین والدین و محدودیت‌های سنی از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.

سخن پایانی

در این مقاله ما به شما گفتیم که اپل آیدی چیست؟ در اصل بیان کردیم که اپل آیدی در چند مرحله فرآیند احراز هویت کاربر را برای خود اپل انجام می‌دهد و هر زمان که بخواهید محتوای دستگاه‌های اپل خود را با توجه به نیازها و علایق شخصی خود یکپارچه کنید، به این شناسه نیاز دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi