جستجو کردن

 ویژگی های کابل شارژ کی اف kf

قیمت کابل شارژ
پیشنهاد خرید

کاور ایرپاد عروسکی نوکیا

تومان98,000 تومانخرید کنید

 ویژگی های کابل شارژ کی اف kf

شاید به جرات بتوان گفت که برند کی اف از جمله برترین تولید کنندگان لوازم جانبی موبایل در دنیا میباشد. از جمله مواردی با کیفیتی که از این برند می توان مثال زد، باطری، شارژر، کابل تبدیل، کابل شارژ، انواع هولدر و غیره است.

یکی از مهمترین و کاربردی ترین اکسسوری های موبایل، کابل شارژ است. دلیل این که در برند و کیفیت خرید کابل شارژ باید دقت فراوان کرد، تاثیر زیاد آن در شارژ صحیح و درست گوشی می‌باشد. در واقع یک کابل شارژ بی کیفیت علاوه بر عدم سرعت و مطلوبیت شارژ، میتواند به شدت به تلفن همراه شما آسیب برساند.

در نظر داشته باشید که کابل شارژ اصلی هر موبایلی لزوما نباید مربوط به همان کمپانی تولید کننده باشد، بلکه شرکت های معتبر دیگری مانند کی اف نیز، در تولید قطعات جانبی موبایل بسیار موفق عمل نموده است. فقط کافیست در خرید کابل شارژ کی اف، دقت کنید که نوع اصل و اورجینال آن را انتخاب نمایید.

در سایت کاور گاردین لوازم جانبی ساعت هوشمند تمامی محصولات کابل شارژ کی اف اصلی می باشد. برای خرید کابل شارژ کی اف اصلی کلیک کنید.

خرید کابل شارژ کی اف
قیمت کابل شارژ کی اف – کاورگاردین

انواع کابل شارژ کی اف kf

کابل شارژ آیفون یا همان لایتنینگ: کابل شارژ آیفون با سایر گوشی های هوشمند موبایل متفاوت است. در واقع این کابل به کابل لایتنینگ معروف است. در حال حاضر انواع مختلفی از کابل لایتنینگ در بازار موجود می‌باشد که از جمله برندهای معتبر آن میتوان به کی اف اشاره کرد. به دو دلیل داشتن یک کابل یدک شارژ آیفون برای دارندگان آن الزامی است. اول این که به دلیل حساسیت کابل شارژ اصلی تمایل نداشته باشید آن را هر جایی با خود حمل کنید و دوم جمعیت افرادی که از برند آیفون استفاده میکنند کمتر از نوع اندروید می‌باشد و به همین دلیل هر جایی قادر به یافتن آن نیستید. برای خرید شارژر فست کی اف کلیک کنید.

کابل شارژر Micro-USB: این نوع از محبوبترین و پرکاربردترین نوع کابل شارژ است که علاوه بر گوشی در بسیاری از دستگاه های دیجیتالی دیگر نیز کاربرد دارد. یکی از بهترین برندهای تولید کننده ی این نوع کابل، کی آف میباشد که در مقایسه با سایر برندهای دیگر از خود کیفیت و قابلیت مطلوبی بر جای گذاشته است.

کابل شارژ Micro-USB از نظر انواع و مدل‌ها، متراژ سیم، جنس ساخت و برخی ویژگی های دیگر دارای تفاوت است. برای خرید کابل شارژ کی اف مدل Micro-USB حتما به اصالت و نوع کاربردی مورد نیازتان توجه داشته باشید.

کابل شارژ مدل Type-C: در چند سال اخیر نوع جدید کابل شارژ کی اف kf وارد بازار شده است که به کابل Type-C  شهرت دارند. این نوع با کابل شارژ مدل Micro-USB دارای تفاوت ظاهری مشهودی می‌باشد و بهره گیری از آن، سبب ایجاد امکان استفاده از USB3 و همچنین شارژ سریع در بسیاری از موبایل‌ها شده است. به دلیل حساسیت بیشتر کابل شارژر Type-C و آسیب پذیری نوع فیک آن، باید در هنگام خرید کابل شارژ کی اف، به اصل بودن آن توجه ویژه ای داشته باشید. برای تشخیص کابل شارژ اصلی پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

کابل شارژ چند منظوره: این نوع کابل این قابلیت را در اختیار شما قرار میدهد که در دو دستگاه با پورت Micro-USB و Type-C و یا حتی لایتینگ، مورد استفاده قرار گیرد. در این شرایط که دارای چند دستگاه با پورت های متفاوت هستید و امکان حمل کابل شارژ متفاوت را ندارید یا انجام این کار با سختی همراه است، میتوان از کابل شارژ چند منظوره استفاده نمود. سری این نوع کابل kf قابل تغییر است و با کمک آن میتوان فقط با یک کابل شارژ انواع وسایل دیجیتال را شارژ نمود.

راه محافظت از انواع کابل kf

مراقبت از انواع کابل هایی که برای گوشی مورد استفاده قرار میگیرد از جمله کابل شارژ کی اف kf، برای حفظ عملکرد مطلوب آن، بسیار حائز اهمیت است. به همین جهت توصیه میکنیم جهت جلوگیری از هرگونه آسیب به انواع کابل kf از محافظ آن استفاده نمایید.

البته ناگفته نماند که خرید نوع تقلبی کابل شارژ یا محافظ آن میتواند چه مشکلاتی را برای گوشی شما ایجاد کند. قطعا تولید این قطعات غیر استاندارد و بی کیفیت در بازار الکترونیکی امروز کم نیست. برای این که شما از خرید خود اطمینان کافی داشته باشید، دو راه پیش رو دارید. در راه اول باید خودتان قدرت تشخیص میان اصل و فیک را داشته باشید و در راه دوم از فروشگاه های معتبر و متخصص این حوزه اقدام به خرید نمایید.

قیمت کابل شارژ کی اف

در تعیین قیمت کابل شارژ کی اف میتوان عوامل متعددی را دخیل دانست. از جمله ی این عوامل میتوان به جنس آلیاژ تولیدی یا جنس پوشش آن، نوع سوکت شارژ، نوع رابط سمت شارژر، سرعت انتقال داده و غیره اشاره کرد. البته این برند کابل هایی با قیمت مناسب تر نسبت به سایر برندها روانه ی بازار کرده است و این در حالی می‌باشد که کیفیت و توانایی بسیار بالایی از انواع کابل kf شاهد هستیم. لازم به ذکر است که عامل مهم دیگری تحت عنوان اصل یا فیک بودن کابل شارژ نیز در تعیین قیمت آن نقش دارد که با خرید از سایت کاور گاردین قطعا نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

ویژگی های کابل kf

جنس آلیاژ به کار رفته در این برند از کابل های شارژ، از مس مرغوب می‌باشد که سبب ایجاد امکان انتقال داده و شارژ در حد بسیار عالی را فراهم میکند. علاوه بر این با استفاده از سلیمون در ساخت پوشش سیم، باعث افزایش انعطاف و کشش آن شده که همین امر سبب افزایش مقاومت و ماندگاری این برند کابل شارژ شده و خرابی آن را در حد بسیار بالایی، کاهش داده است، همچنین در بسیاری از کابلهای برند کی اف سرعت انتقال داده در سطح بسیار مطلوب و بالایی قرار دارد.

علاوه بر این متراژ متفاوت کابل های شارژ تولیدی این برند، شرایط متفاوت استفاده از آن را راحت تر کرده و این امر بسیار از جانب کاربران مورد توجه قرار گرفته است.

از نظر تنوع نیز برند کی اف دارای کابل میکرو یو اس بی وتایپ سی مناسب گوشی های اندرویدی و لایتنینگ برای گوشی های آیفون و همچنین کابلهای چند منظوره میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi