جستجو کردن

هفت مشکل اپل واچ و راه حل رفع آن‌ها

حل مشکل اپل واچ

حل مشکل اپل واچ تنها با راه حل های زیر امکان پذیر است تا به صورت اصولی برطرف شود. اپل واچ سال‌هاست که به عنوان بهترین ساعت هوشمند دنیا شناخته می‌شود. اما این ساعت نیز مانند هر محصول دیگری بدون مشکل نیست. در این مقاله با ما همراه باشید تا راه‌هایی برای حل مشکل اپل واچ که ممکن است شما را تحت تاثیر قرار دهد، ارائه کنیم.

علیرغم رقبای قدرتمندی مانند گارمین، سامسونگ و فیت بیت، اپل واچ همچنان می‌تواند پیشتاز دنیای ساعت‌های هوشمند باشد. نسل هفتم ساعت هوشمند اپل از نظر بسیاری از کارشناسان بهترین ساعت هوشمندی است که می‌توانید بخرید. اما حتی اپل واچ نیز از مشکلات و اشکالات مصون نیست. به خصوص که نسخه‌های قدیمی سخت افزار ضعیفی دارند و پشتیبانی نمی‌شوند. در این مقاله به روش‌هایی می‌پردازیم که می‌توانید برای حل مشکلات اپل واچ استفاده کنید.

مشکل اپل واچ

اگر با یکی از مشکلات زیر در اپل واچ خود مواجه هستید، قبل از تصمیم برای تعمیر و یا فروش اپل واچ خود، دوباره فکر کنید. شاید بتوان مشکل ساعت هوشمند اپل را با خواندن چند خط از این مطلب حل کرد.

پیشنهاد خرید

بند اپل واچ دیاموند فلزی

تومان330,000 تومانخرید کنید

مشکل متصل نشدن به شبکه LTE در اپل واچ

در ابتدا یک نکته را یادآور شویم، اگر می خواهید با اپل واچ به زبان فارسی کار کنید و نمی دانید که چطور زبان را تغییر دهید پیشنهاد می کنیم مقاله جامعه کار با اپل واچ به زبان فارسی را مطالعه کنید. عدم اتصال به شبکه LTEیکی از مشکلات اپل واچ است. خود اپل نیز از این مشکل آگاه است و در به روز رسانی‌های متعدد سعی در رفع آن دارد. البته بیشتر مشکل اپل واچ روی شبکه وای فای خانگی است، در صورتی که سیستم عامل به اپل واچ اجازه دسترسی به شبکه وای فای را نمی‌دهد.

حل مشکل متصل نشدن به شبکه LTE در اپل واچ

در چنین مواقعی اولین و صحیح ترین راه حل به روز رسانی سیستم عامل است. بنابراین، ابتدا آخرین نسخه سیستم عامل را از طریق General > Software Update بر روی Apple Watch نصب کنید.

در مرحله دوم می‌توانید شبکه خود را به صورت جداگانه تعریف کنید. پس از وارد شدن به اپلیکیشن‌های اپل واچ، تب My Watch را انتخاب کنید، در کنار I Carrier ضربه بزنید و سپس گزینه Remove را انتخاب کنید. اکنون می‌توانید شبکه مورد نظر و طرحی را که برای اپل واچ خود استفاده می‌کنید، تعریف کنید. در نهایت اپل واچ خود را مجددا راه اندازی کنید و اینگونه مشکل اپل واچ شما حل می شود.

اگر از اپل واچ خود خسته شده اید و می خواهید عوض کنید پیشنهاد میکنیم بند اپل واچ جدید برای آن بخرید و از آن لذت ببرید.

پیشنهاد خرید

گارد اپل واچ نگین دار

تومان85,000 تومانخرید کنید

چرا اپل واچ به آیفون متصل نمی‌شه؟

یکی از شایع ترین مشکل اپل واچ جفت شدن اپل واچ با آیفون در بیشتر موارد بدون مشکل اتفاق می‌افتد، اما گاهی اوقات ممکن است با مشکلاتی همراه باشد.

جفت شدن اپل واچ با گوشی

راه حل مشکل اپل واچ و اتصال به گوشی را در زیر توضیح دادیم با دقت بخوانید.

اگر نمی‌توانید ساعت خود را به طور خودکار با تلفن خود جفت کنید، روی Manually Pair Apple Watch در صفحه جفت شدن ضربه بزنید و این کار را به صورت دستی انجام دهید.

اگر مشکل اپل واچ همچنان ادامه داشت، فورا آیفون و اپل واچ خود را ری استارت کنید و دوباره امتحان کنید.

مطمئن شوید که iPhone و Apple Watch شما روی یک شبکه Wi-Fi یا نزدیک آن هستند.

پیشنهاد خرید

بند کارتیر تک لاین ساده اپل واچ 

تومان295,000 تومانخرید کنید

چرا اپل واچ به روز رسانی نمی‌شه؟

اگر نمی توانید اپل واچ خود را به آخرین نسخه watchOS به روز کنید، نگران نباشید. مشکل آپدیت اپل واچ به یکی از رایج‌ترین مشکلات اپل واچ تبدیل شده است و حتی خود اپل نیز راه‌ حلی رسمی برای رفع آن ارائه کرده است.

راه حل

برای حل این مشکل اپل واچ دستگاه‌های جفت شده را جدا کنید و اپل واچ را مجددا راه اندازی کنید. سپس دوباره آیفون مربوطه را با اپل واچ جفت کنید و سعی کنید سیستم عامل آن را به روز کنید.

اپل واچ را به شارژر وصل کنید و مطمئن شوید که باتری حداقل 50 درصد است.

مطمئن شوید که آیفون و اپل واچ شما به هم نزدیک هستند و به یک شبکه وای فای متصل هستند.

همچنین مطمئن شوید که ساعت، حافظه کافی برای به روز رسانی دارد.

 

پیشنهاد خرید

کاور سیلیکونی ایرپاد پرو

تومان75,000 تومانخرید کنید

چرا گاهی اتصال بلوتوث و اپل واچ قطع می‌شه؟

برخی افراد ادعا می کنند که حتی اگر اپل واچ و آیفون به اندازه کافی به یکدیگر نزدیک هستند، اتصال بلوتوث قطع می‌شود. برخی دیگر می گویند که ارتباط بین اپل واچ و آیفون هنگام استفاده از هدفون از بین می‌رود. در صورت بروز این مشکل در اپل واچ خود، می‌توانید از روش‌های زیر برای تثبیت اتصال بلوتوث خود استفاده کنید.

راه حل مشکل اپل واچ و اتصال به بلوتوث

دستگاه‌های ارتباطی مانند بلوتوث بسیار حساس به فاصله هستند. در ساده‌ترین حالت، می‌توانید اپل واچ خود را با دو دست حرکت دهید. یعنی حرکت از مچ دست چپ به سمت راست و بالعکس. خواهید دید که تغییر این فاصله باعث تغییر اتصال بلوتوث می‌شود.

اگر در اتصال هدفون و اپل واچ به آیفون خود مشکل دارید، سعی کنید برای مدتی آنها را حذف کنید. به عنوان مثال، اگر از ساعت هوشمند و هدفون خود برای گوش دادن به موسیقی همزمان استفاده می‌کنید، بهتر است یک لیست پخش در اپل واچ خود ایجاد کنید و بلوتوث آیفون خود را خاموش کنید. بنابراین، با اتصال مستقیم اپل واچ و ایرپاد، کیفیت ارتباط نیز بهبود می‌یابد.

پیشنهاد خرید

بند سامسونگ واچ کارتیر نگین دار22mm

تومان345,000 تومانخرید کنید

 چرا باتری اپل واچ زود خالی می‌شه؟

باتری ضعیف یکی از مشکلات رایج بسیاری از ساعت‌های اپل است. با این حال، باتری آن‌ها معمولا یک روز دوام می‌آورد تا به کار خود ادامه دهد. اما اگر احساس می‌کنید باتری اپل واچ شما به سرعت در حال خالی شدن است، مشکل بزرگی دارید.

راه حل مشکل باتری اپل واچ

اول از همه، باید گفت که تمام راه حل‌های معمولی که شارژ تمام دستگاه‌های الکترونیکی را حفظ می کند، در این‌جا مفید خواهد بود. به عنوان مثال، روشنایی صفحه نمایش اپل واچ را کاهش دهید و اعلان‌ها را خاموش کنید.

پیشنهاد خرید

بند اپل واچ کارتیر بنگال

تومان295,000 تومانخرید کنید

چرا تاچ اپل واچ کار نمی‌کنه؟

مشکل دیگر اپل واچ که کاربران زیادی از آن شکایت می‌کنند این است که گاهی تاچ اپل واچ کار نمی‌کند و یا به عبارتی تاچ اپل واچ ضعیف است. این مشکل بسیار رایج است، اما شما می‌توانید از راه حل‌های زیر برای رفع آن استفاده کنید:

 

  • مطمئن شوید که صفحه اپل واچ مرطوب و یا کثیف نیست. صفحه را با یک دستمال پاک کنید.
  • اگر محافظ صفحه نمایش اپل واچ شما ضخیم است بهتر است آن را با یک محافظ نازک‌تر تعویض کنید.
  • اگر اجرا کردن یک برنامه خاص باعث ضعیف‌تر شدن تاچ اپل واچ می‌شود، آن را حذف کنید.
  • اگر اپل واچ خود را به روز رسانی نکرده اید، حتما آخرین نسخه را روی آن نصب کنید.
پیشنهاد خرید

کاور ایرپاد عروسکی فضانورد صورتی

تومان160,000 تومانخرید کنید

مشکل هنگ کردن اپل واچ

یکی دیگر از مشکل اپل واچ که افراد با آن رو به رو می شوند هنگ کردن هم یکی از مشکلات رایج تمام ساعت‌های هوشمند است.

رفع مشکل 

اگر این مشکل اپل واچ را در ساعت خود مشاهده کردید، دکمه کناری Apple Watch را نگه دارید تا نوار لغزنده ظاهر شود. سپس دکمه پاور را پایین بکشید و دکمه کناری را نگه دارید تا ساعت دوباره روشن شود. توجه داشته باشید که این یک راه حل موقت است. اگر اپل واچ کاری انجام نداد، دکمه کناری و تاچ دیجیتال را به مدت 10 ثانیه نگه دارید و منتظر بمانید تا لوگو ظاهر شود.

همچنین این احتمال وجود دارد که ساعت هوشمند اپل به دلیل استفاده از نرم افزار خاصی هنگ کرده باشد. در این صورت برای مشکل اپل واچ می‌توانید با حذف برنامه مشکل اپل واچ را حل کنید.

پیشنهاد خرید

کاور ایرپاد عروسکی میکی موس

تومان160,000 تومانخرید کنید

کلام آخر

در این مطلب هفت مشکل اپل واچ را بررسی کردیم و راه حل‌هایی را برای آن‌ها به شما عزیزان ارائه دادیم. البته این مشکلات به همین چند مورد محدود نمی‌شود. نباید فراموش کنیم که اپل واچ یکی از قدرتمندترین ساعت‌های هوشمند در جهان است. پس اینطور نیست که به راحتی دچار مشکل شود و شما را اذیت کند. با این حال، فراموش نکنید که دستگاه‌های الکترونیکی بسیار حساس هستند و ساعت‌های هوشمند نیاز به نگهداری و دقت هنگام استفاده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi