جستجو کردن

نحوه تمیز کردن قاب سیلیکونی

در این مقاله از سایت کاورگاردین میخواهیم نحوه تمیز کردن قاب سیلیکونی گوشی را به صورت اصولی آموزش دهیم پس اگر علاقه مند به دانستن آن هستید تا انتهای مقاله همراهمان باشید.
امروزه به دلیل تنوع فراوانی که در قاب سیلیکونی وجود دارد، مصرف کنندگان آن نیز بسیار هستند. توجه به ظاهر گوشی، محافظت از آن در برابر ضربه و موارد دیگر همگی از دلایل خریداری گارد برای گوشی همراه است. از جمله دغدغه های که برای استفاده از گارد سیلیکونی وجود دارد، نحوه ی تمیز کردن آن است. برای مشاهده و خرید قاب سیلیکونی گوشی کلیک کنید.

این نوع قاب ها که عموما فانتزی هستند، بسیار در مقابل شست و شو آسیب پذیر می‌باشند. برای همین باید از راه کاری برای پاکسازی بهره گیری کنید که از آسیب جدی خودداری شود. اگر شما هم یکی از دارندگان این نوع قاب گوشی هستید و میخواهید بدانید چگونه قاب موبایل خود را تمیز کنید، تا انتهای مقاله کاورگاردین با ما همراه باشید.

نحوه تمیز کردن قاب سیلیکونی

دلیل تمیز کردن قاب سیلیکونی

استفاده ی روزانه و مکرر از گوشی های موبایل به معنای انتقال منظم انواع آلودگی و باکتری ها بین دستان شما و تلفن همراهتان است. بسیاری از این آلودگی ها توسط چشم قابل مشاهده نیستند اما سبب بروز مشکلات زیادی از راه انتقال به دست خواهند شد.

برای این که بتوانید لکه ها و آلودگی های موجود را به حداقل برسانید بسته به میزان مصرف و محیطی که در آن قرار دارید، شست و شوی هفتگی تا ماهانه ی قاب سیلیکونی گوشی تان توصیه می گردد.

علائم خرابی کابل شارژ گوشی رو می تونی توی این مقاله بخوانی.

پیشنهاد خرید

قاب سیلیکونی ایفون XS MAX کد23

55,000 تومان35,000 تومانخرید کنید

آموزش تمیز کردن قاب سیلیکونی به صورت ماهانه یا هفتگی

گارد را از تلفن خود جدا کرده به گونه ای که آسیب نبیند. یک الی دو قطره مایع ظرفشویی را به یک ظرف کوچک آب ولرم اضافه نمایید. (میتوانید صابون را نیز در آب ولرم اندکی ماساژ دهید تا محلول کف مانندی تولید شود) محلول را هم بزنید تا کاملا در یکدیگر حل شوند.

با کمک یک مسواک کاملا نرم و محلول کف مانندی که ایجاد نموده اید، تمام قاب سیلیکونی خود را مورد شست و شو قرار دهید. سعی کنید مسواک را به صورت دایره ای کوچک حرکت دهید تا بتواند راحت تر لکه های موجود را پاک کند. اگر لکه های سخت تری بر روی گارد وجود داشت که با این روش قابل تمیز کردن نبود، میتوانید مقداری جوش شیرین بر روی گارد بپاشید و با کمک همان مسئول دوباره دایره وار لکه ها را بمالید.

در بسیاری مواقع با همین راه میتوانید لکه های روغن، خاک یا زباله های موجود بر روی گارد را کاملا پاک نمایید.
پس از اتمام کار، میتوانید گارد سیلیکونی را در زیر آب ولرم مالش دهید تا صابون یا جوش شیرین به طور کامل پاک گردد.

حتما آب حاصل از شست و شوی گارد را با یک پارچه ی نرم خشک کرده و مدت زمانی حدود یک تا دو ساعت را اجازه دهید تا رطوبت آن به طور کامل برطرف گردد. در غیر این صورت با قرار دادن بر روی تلفن همراهتان قطعا سبب آسیب‌های جدی به گوشی خواهید شد. حال که مطمئن شدید کار شما فاقد رطوبت است، آن را بر روی گوشی قرار دهید و از درخشندگی اش لذت ببرید.

اگر دنبال خرید سامسونگ یا شیائومی هستی بیشتر راجع به آن بخوان، کدام برند بهتر است؟

نکات تمیز کردن قاب سیلیکونی

· مواقعی که گوشی تلفن مدام مورد استفاده قرار میگیرد و یا مجبور هستیم در محیط هایی از آن بهره ببریم که منبع آلودگی بسیار است، توصیه میکنیم حتما نسبت به تمیز کردن قاب سیلیکونی خود اقدام کنید.
· تمیز کردن قاب سیلیکونی منوط به سطح خارجی آن نیست، بلکه ممکن است قسمت داخلی قاب نیز محل نفوظ آلودگی و باکتری باشد‌.

· به هیچ عنوان از جسم سخت مانند سیم ظرفشویی برای پاک کردن لکه ها استفاده نکنید. این کار میتواند به گارد شما آسیب برساند.· استفاده از هرگونه ماده ی شیمیایی سخت برای تمیز کردن قاب سیلیکونی ممنوع
· میتوانید در مدت های کوتاه تر برای جلوگیری از شست و شوی زیاد، از اسپری ضد عفونی کننده استفاده کنید. اما برای این کار حتما گارد و گوشی را از یکدیگر جدا کنید و تا زمان خشک شدن کامل گارد، از قرار دادن بر روی گوشی خودداری نمایید.

· دستمال مرطوب نیز راه دیگری برای جلوگیری از شست و شو های مکرر است. حتی در صورت نبودن دستمال مرطوب، می توانید یک تکه پنبه را به مقدار کمی الکل آغشته کرده و بر روی گارد مالش دهید. حتما این حرکت را نیز پس از جدا سازی گارد و گوشی انجام دهید و خشک شدن گارد را نیز مد نظر قرار دهید.

پیشنهاد خرید

قاب سیلیکونی ایفون XS MAX کد33

55,000 تومان35,000 تومانخرید کنید

دلایل سیاه شدن قاب سیلیکونی

قطعا نحوه ی استفاده از قاب سیلیکونی بر روی حفظ زیبایی و درخشندگی آن تاثیر بسزایی دارد. از جمله عوامل دیگری که بر روی این موضوع تاثیر گذار است،

قرار گیری مستقیم و طولانی در زیر نور خورشید، قرار گیری در محیطهای اسیدی مانند ریختن نوشابه و عدم پاکسازی، گرم شدن بیش از حد گوشی و انتقال حرارت به گارد، عدم توجه به پاکیزگی دست و لمس گارد، و بسیاری موارد دیگر می‌باشند که همگی علاوه بر انتقال آلودگی می‌توانند سبب آسیب به ظاهر گارد نیز گردد.

اما رایج ترین دلیلی که سبب سیاه شدن گارد سیلیکونی میشود چربی و لکه ها هستند. گارد سیلیکونی با توجه به کیفیت متریالی که در ساختشان مورد استفاده قرار گرفته است می‌توانند میزان متفاوتی قابلیت ضد لکه داشته باشند.

اگر تصمیم دارید مدام از گوشی خود استفاده کنید ترجیحا قابهای سیلیکونی با کیفیت و ممتاز تهیه نمایید.

سخن آخر

با توجه به این که قاب گوشی منبع جذب انواع آلودگی و میکروب است اما شست و شوی هر روزه میتواند به شکل ظاهری گارد شما آسیب برساند. برای تمیز کردن قاب سیلیکونی این آلودگی ها استفاده از ضد عفونی کننده ها توصیه می گردد.

سعی کنید در صورت لزوم هفتگی و در صورت عادی حتما ماهانه، شست و شوی گارد سیلیکونی خود را در برنامه هایتان قرار دهید.
حتما هنگام تهیه ی قاب سیلیکونی دلخواهتان به کیفیت متریال ساخت دقت نمایید که این امر تاثیر فراوانی در جلوگیری از سرعت سیاه شدن، تغییر شکل در مواجهه با موارد موجود و حتی تشکیل لکه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi