جستجو کردن

دوربین اپل واچ کجاست؟

دوربین اپل واچ کجاست

در این مقاله می خواهیم راجع به دوربین اپل واچ کجاست برایتان بگوییم پس در ادامه همراهمان باشید. اگر می‌خواهید آیفون را برای عکس‌برداری انتخاب کنید و از فاصله دور از خود عکس بگیرید، می‌توانید از دوربین اپل واچ برای مشاهده تصاویر دوربین آیفون و گرفتن عکس استفاده کنید. اپل واچ‌ها دارای یک دوربین 2 مگا پیکسلی (MP) هستند که مستقیماً بالای صفحه ساعت قرار دارد، هنگامی‌که شما به ساعت اپل نگاه می‌کنید توانایی این را دارد که از شما عکس‌برداری کند درحالی‌که یک دوربین 8 مگا پیکسلی در جهت عمود بر روی صفحه قرار داده‌شده است.

چگونه باید به دوربین خود که بر روی ساعت قرار دارد دسترسی داشته باشیم؟ شما می‌توانید برنامه تلفن “Camera Remote Watch” را بازکنید و نمای دوربین را بر روی ساعت خود تنظیم کنید. سپس بر روی دکمه دوربین ساعت ضربه بزنید تا شاتر دوربین گوشی شما فعال شود. هنگامی‌که عکس گرفته شد عکس‌ها در گالری تلفن هوشمند شما ذخیره می‌شوند، شما می‌توانید توسط برنامه «عکس‌ها» iOS یا برنامه «گالری» اندروید به آن دسترسی پیدا کنید.

دوربین اپل واچ

تنوع بند اپل واچ کارتیر را در اینجا ببینید.

پیشنهاد خرید

بند اپل واچ چرمی

تومان260,000 تومانخرید کنید

چگونه تنظیمات دوربین اپل واچ را تغییر دهیم؟

اگر قصد دارید تنظیمات دوربین اپل واچ را تغییر دهید یا طوری دیگر آن را تنظیم کنید ابتدا باید روی Digital Crown در Apple Watch خود کلیک کنید سپس برنامه دوربین ساعت را بیابید و آیفون را به سمت صحنه‌ای که می‌خواهید ازآنجا عکس بگیرید ببرید و از پیش‌نمایش ساعت برای کادربندی عکس استفاده کنید. برای درست کردن تنظیمات نوردهی می‌توانید روی صفحه ساعت ضربه بزنید و نور صفحه موبایل خود را به همان روشی که همیشه آن را تنظیم می‌کنید انجام دهید.

بیشتر ببینید: بند اپل واچ

پیشنهاد خرید

بند سامسونگ واچ کارتیر تک لاین 20mm

تومان295,000 تومانخرید کنید

برنامه دوربین از راه دور را چگونه به اپل واچ اضافه کنیم؟

ابتدا برنامه Watch را در آیفون را بازکنید. در تنظیمات موبایل به قسمت «برنامه‌های موجود» بروید و سپس بر روی «نصب» ضربه زده و بعد از نصب کردن اطمینان حاصل کنید که در قسمت Installed on Apple Watch قرار دارد. همچنین باید دقت کنید که Camera M در آیفون باز باشد، بعد از تنظیمات انجام‌شده باید Camera M را در اپل واچ راه‌اندازی کنید.

بیشتر بدانید: راه اندازی اپل واچ

راه‌اندازی دوربین اپل واچ

دوربین اپل واچ در قلع فلزی و یک کابل شارژ سفارشی ارائه می‌شود که دارای یک عدد پورت است، به‌گونه‌ای که می‌توان آن‌ها را شارژ کرد. این قلع همچنین دارای یک آداپتور USB با دو پورت است تا این‌گونه بتوانید کابل‌ شارژ اپل واچ را به یک پریز برق وصل کنید. پس از اینکه موبایل شما به برنامه Huawei Health وصل شد، می‌توانید برای فعال کردن دوربین گوشی خود، Remote shutter را در لیست برنامه‌های موبایل خود فعال کرده و سپس برای گرفتن عکس روی صفحه دستگاه ضربه بزنید.

همچنین تایمر عکس‌برداری اپل واچ‌ها بین 2 تا 5 ثانیه است. برای عملکرد دوربین کنترل از راه دور، اپل واچ شما باید در محدوده بلوتوث (حدود 8 یا 10 متر) قرار بگیرد. یک باتری قابل شارژ داخلی اپل واچ حدود یک روز با استفاده معمولی دوام می‌آورد.

بیشتر بدانید: اپل واچ اولترا سری 8

مشاهده تصاویر روی اپل واچ

شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن دوربین اپل واچ تصاویر ضبط‌شده را بررسی کنید، البته هرچند که تصاویر واقعی روی گوشی شما قرار دارند. بعد از این‌که اپلیکیشن دوربین را ببندید، پیش نمایش‌ها نیز محو می‌شوند. برای مشاهده تصاویر مراحل زیر را دنبال کنید؛

  1. ابتدا وارد اپلیکیشن دوربین اپل واچ خود شوید.
  2. برای این‌که تصاویر را مشاهده کنید باید گوشه پایین سمت چپ را لمس کنید.
  3. با حرکت انگشت به سمت چپ و راست می‌توانید تعداد عکس‌های بیشتری را مشاهده کنید.
  4. برای این‌که عکس‌ها را بزرگ کنید باید از تاج دیجیتال استفاده کنید.
  5. برای نمایش جهت‌های مختلف عکس انگشتتان را روی تصویر بزرگنمایی شده بکشید.
  6. تصویر موردنظر را دو بار لمس کنید تا اندازه نمایشگر آن پر شود.
  7. بعد از پایان کار، کلید close را لمس کنید.
  8. ثبت عکس یا ویدیو با استفاده از اپل واچ

بعد از این‌که زاویه مناسب عکس را در منظره یاب اپل واچ مشاهده کردید می‌توانید با فشردن دکمه شاتر عکس بگیرید. تصویر گرفته‌شده مانند تصاویر دیگر در قسمت Photos آیفون ذخیره می‌شود.

بیشتر بدانید: دانستنی های بند اپل واچ

اگر در زمان عکاسی قصد زوم کردن روی سوژه را دارید، این كار به‌سادگی امکان‌پذیر است و از طریق اپل واچ می‌توانید آن را انجام دهید. در ادامه کار دکمه چرخان اپل واچ را بچرخانید تا روی عکس زوم شود. به‌طورکلی اغلب افراد به دلیل کیفیت عالی دوربین آیفون آن را برای عکاسی انتخاب می‌کنند اما درواقع این کار با استفاده از اپل واچ بسیار راحت‌تر شده است. البته به خاطر داشته باشید که در زمان مدیریت دوربین با اپل واچ حتماً اطلاعات کافی در این باره داشته باشید تا به مشکل برنخورید.

نحوه تغییر حالت دوربین

با کمک اپل واچ خود علاوه بر تصاویر ایستا می‌توانید ویدیو ضبط کنید به تایم_ لپس، اسلوموشن، پرتره و تصاویر مربعی نیز بپردازید. با استفاده از اپلیکیشن دوربین در گوشی‌های آیفون می‌توانید حالت‌های دوربین را تغییر دهید.

  1. ابتدا اپلیکیشن دوربین را روی گوشی آیفون لمس کنید.
  2. در ادامه یکی از حالت‌های اسلوموشن، پرتره، تایم_ لپس و یا مربعی را انتخاب کنید.
  3. حالا با استفاده از اپلیکیشن دوربین می‌توانید به ضبط تصاویر بپردازید و ویدئو ضبط کنید.
جمع‌بندی

دوربین‌های اپل واچ با عملکرد بالا و ایمنی عالی در دسترس شما قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهید تصویر بزرگ‌تر دیده شود می‌توانید Digital Crown را بچرخانید؛ و برای تنظیمات نوردهی، روی قسمت کلیدی عکس که در پیش‌نمایش اپل واچ قرار دارد کلیک کنید همچنین می‌توانید عکس‌های که با آیفون گرفتید را در Apple Watch خود مرور کنید.

برای مشاهده یک عکس روی تصویر کوچک در پایین سمت چپ ضربه بزنید و برای مشاهده سایر عکس‌ها باید انگشت خود را به چپ یا راست بکشید روش کار این اپل واچ‌ها مانند تمام دستگاه‌های هوشمند است. امروزه اپل واچ‌ها قابلیت‌های متعددی را ارائه می‌دهند که هر کاربر می‌تواند بسته به نیاز و سلیقه خود نمونه‌ای را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهد. علاوه بر این دوربین اپل واچ می‌تواند در عکاسی و مشاهده عکس بسیار کمک‌کننده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi