جستجو کردن

تاثیر کابل شارژ روی شارژ گوشی

خرابی کابل شارژ

تاثیر کابل شارژ روی شارژ گوشی را میدانید؟ در این مقاله از سایت کاورگاردین می خواهیم راجع به این موضوع توضیح دهیم در ادامه همراهمان باشید. باتری جز مهم ترین قسمت های گوشی موبایل و هر وسیله الکترونیکی به شمار می آید، پس باید توجه ویژه ای به آن داشته باشیم. قبل از هر چیزی باید بدانیم که چه کارهایی سلامت باتری ما را به خطر می اندازند؟

پس آگاهی از این مسئله باید از آن کار ها دوری کنیم تا باتری ما عمر بیشتری داشته باشد. یکی از مهم ترین عواملی که سبب کاهش کارایی باتری می شود، وجود دمای بالا در آن است. اما نباید از تاثیر کابل شارژ روی شارژ گوشی غافل شد. در ادامه این متن به توضیح بیشتری در این مورد و اهمیت شارژر ها می پردازیم.

پیشنهاد خرید

گارد اپل واچ نگین دار

تومان85,000 تومانخرید کنید

تاثیر شارژر اصلی روی شارژ گوشی

شارژر  یکی از فاکتور های مهم برای سلامت باتری است. زمانی که از کابل شارژ ناسالم استفاده می کنید، ندانسته به باتری موبایل خود آسیب وارد می کنید. پس گوشی خود را تنها با کابل های سالم و استاندارد شارژ کنید تا باتری شما عمر بیشتری داشته باشد. هم چنین نباید گوشی موبایل را زیر نور مستقیم خورشید قرار دهید، زیرا به علت دمای بالای باتری آسیب می بیند.

تاثیر کابل شارژ روی شارژ گوشی

تاثیر کابل شارژ روی شارژ گوشی به گونه ای است که اگر  درست باشد عمر باتری را بیش تر می کند و اگر نا سالم باشد، عمر آن را کاهش می دهد. سعی کنید همیشه گوشی موبایل خود را با شارژ اصلی شارژ کنید و شارژر های فیک را کنار بگذارید. پیشنهاد ما دیدن راهنمای خرید کابل و شارژر گوشی است. کلیک کنید و بخوانید.

تاثیر شارژر فیک روی شارژ گوشی

شارژر های فیک و تقلبی به علت ارزان بودن قیمت ممکن است عده زیادی را به خود جذب کنند. اما استفاده از آن ها نه تنها سبب صرفه جویی در هزینه ها نمی شود که خساراتی به بار می آورد. زمانی که از شارژر های تقلبی استفاده می کنید به باتری موبایل خود آسیب می زنید. به همین علت پس از مدتی باتری موبایل شما خراب شده و به ناچار باید باتری جدیدی را خریداری کنید. اگر شارژر شما خراب شده و می خواهید علائم خرابی کابل شارژ را بدانید روی مقاله جامع آن کلیک کنید و بخوانید.

باتری ناسالم مشکلی نیست که بتوانیم با آن کنار بیاییم، به همین خاطر مجبور هستیم تا هزینه کنیم و باتری جدیدی بخریم. زمانی که باتری خراب می شود پس از مدتی دیگر قادر به استفاده از آن نیستیم و باید باتری جدیدی خریداری کنیم. از آن جایی که باتری ها قیمت بالایی دارند مجبوریم هزینه زیادی برای آن در نظر بگیریم.

کابل مناسب برای شارژ گوشی

علاوه بر این که نباید از تاثیر کابل شارژ روی شارژ گوشی غافل شویم، باید انواع کابل ها را بشناسیم. کابل ها بنا به دلیلی تولید می‌ شوند و ما باید به درستی از آن ها استفاده کنیم تا نتیجه بهتری بگیریم. برخی از کابل های شارژ برای انتقال سریع اطلاعات تولید می شوند، طبیعتا نمی توانند موبایل را سریع شارژ کنند. روش صحیح شارژ گوشی را در اینجا می توانید کلیک کنید و بخوانید.

هم چنین برخی از کابل ها برای شارژ سریع تولید شده اند و استفاده از آن ها برای انتقال داده انتخاب درستی نیست. در نتیجه برای شارژ سریع تر و افزایش عمر باتری باید از شارژر های مناسبی استفاده کنید‌. در این صورت فشار کمتری به باتری وارد می شود و در نهایت سالم می ماند. اما سوال مهم این است که چه کابل شارژری مناسب است؟

کابل های قوی تر، قیمت بیش تری هم دارند پس نباید سراغ کابل های ارزان برویم. معمولا کابل های قطور تر قیمت بیشتری دارند و بهتر موبایل ها را شارژ می کنند. کابل های نازک تر قدرت کمتری دارند به همین علت موبایل ها را در مدت طولانی تری شارژ می کنند. یکی از تاثیرات کابل شارژ روی شارژ گوشی اندازه آن است، کابل های بلندتر، موبایل ها را دیر تر شارژ می کنند.

پیشنهاد خرید

بند سیلیکونی اپل واچ

تومان95,000 تومانخرید کنید

اثرات کابل شارژ روی شارژ گوشی

برای این که تاثیر کابل شارژ روی شارژ گوشی مثبت باشد، باید شارژر مناسبی را خریداری کنیم. در غیر این صورت شارژر در مدت زمان بیش تری موبایل ما را شارژ میکند و به باتری آسیب می رساند. زمانی که باتری خراب شود، صاحب گوشی را با مشکلات زیادی رو به رو می کند. به طور مثال ممکن است گوشی ناگهانی خاموش شود و صاحب خود را به دردسر بیندازد.

تاثیر کابل شارژ روی شارژر گوشی، شامل پورت موبایل هم می شود و ممکن است به آن آسیب بزند. در واقع شارژر های ناسالم ولتاژ و جریان بیش تری به موبایل وارد می کنند و به همین خاطر گوشی آسیب می بیند. برند های معتبر کابل های بهتر و با کیفیت تری را تولید می کنند، پس استفاده از آن ها به نفع ما است.

تاثیر منفی کابل شارژ روی شارژ گوشی

برای این که از سمت شارژر تاثیرات منفی کمتری به موبایل وارد شود باید به چند فاکتور هنگام خرید آن دقت کنید. یکی از این فاکتور ها جنس روکش شارژر است، پوشش های بهتر دوام بالاتری دارند. پس موقع خرید کابل شارژر باید خساست را کنار بگذارید و به خوبی هزینه کنید. اگر شارژر گران تر و با کیفیت تری را خریداری کنید در هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد.

زیرا در آینده هزینه ای برای خسارات ناشی از تاثیر کابل شارژ روی شارژ گوشی نمی پردازید. یکی دیگر از فاکتور های مهم این است که کابل شارژ را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. کاورگاردین مفتخر است کابل شارژ های برند و اصل را ارائه دهد و با خیالی آسوده می توانید خرید کنید. خرید کابل شارژ

استفاده از کابل فست شارژ

بهترین راه استفاده از فست شارژر ها است که طبیعتا قیمت بالاتری نسبت به دیگر شارژر ها دارند. البته برای این که گوشی موبایل شما به طور فست شارژ شود باید علاوه بر کابل، آداپتور هم فست باشد. البته دقت کنید که حتما فست شارژر را با توجه به گوشی خود خریداری کنید تا خسارت کمتری به آن وارد شود. شارژر ها باید ولتاژ و جریانی متناسب با خود گوشی به آن وارد کنند تا آسیبی به آن وارد نشود. در این مقاله با تاثیرات کابل شارژ روی شارژ گوشی و اهمیت آن آشنا شدیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi