جستجو کردن

 امکانات اپل واچ سری 7

مشخصات اپل واچ سری 7

امکانات اپل واچ سری 7 چیست؟ چه تفاوتی با سری های قبل خود دارد؟ هر باری که سری جدیدی از اپل واچ وارد بازار می شود، امکانات و قابلیت های آن افزایش پیدا میکند. نسل هفتم اپل واچ صفحه نمایش بزرگی دارد و با رنگ های متنوعی تولید می شود.

پیشنهاد خرید

گارد کیس گلس براق اپل واچ

تومان100,000 تومانخرید کنید

مشخصات اپل واچ سری 7

مزیت این سری اپل واچ نسبت به سری های قبلی این است که نمایشگر آن مقاوم تر شده است. به همین علت خط و خش کمتری روی اپل واچ سری 7 ایجاد می شود. هم چنین سیستم عامل این نسل اپل واچ پیشرفت زیادی نسبت به نسل های قبلی داشته است. در ادامه این متن به توضیح بیشتری در مورد امکانات اپل واچ سری 7 خواهیم پرداخت، همراه ما باشید.

امکانات اپل واچ سری 7

 فست شارژ بودن اپل واچ سری 7

یکی از امکانات اپل واچ سری 7 فست شارژ بودن آن است که از نظر کاربران این ویژگی برای ساعت هوشمند اعجاب انگیز است. زمانی که شرکت اپل واچ قابلیت فست شارژ را روی تلفن های همراه ایجاد کرد، توانست نظر کاربران زیادی را از سراسر جهان به خود جلب کند.

اما قرار گرفتن این قابلیت روی اپل واچ ها که باتری کوچکی دارند، پیشرفت بزرگتری برای کارخانه اپل به شمار می آید. سرعت شارژ اپل واچ سری 7 نسبت به مدل قبلی 33 درصد افزایش یافته است. به طوری که در 45 دقیقه شارژ آن 80 درصد افزایش پیدا می کند.

حتما بخوانید: تعمیر اپل واچ

رنگ بندی متنوع اپل واچ سری 7

تقریبا همه ساعت های هوشمندی که توسط شرکت اپل تولید می شوند، دارای رنگ های خاکستری یا نقره ای و یا طلایی هستند. در اپل واچ سری 6 علاوه بر رنگ های گفته شده، رنگ آبی و قرمز نیز به بازار آمد. تنوع رنگی در نسل بعدی ساعت هوشمند افزایش پیدا کرد، به طوری که یکی از امکانات اپل واچ سری 7، رنگ بندی متنوع آن است. علاقه مندان به خرید اپل واچ سری 7 می توانند این ساعت هوشمند را با یکی از رنگ های سفید، مشکی، سبز، آبی و قرمز خریداری و برای آن بند اپل واچ کارتیر، بند اپل واچ رولکسی، بند اپل واچ لانگینس و …بخرید.

 صفحه نمایش بزرگ اپل واچ سری 7

همان طور که در قسمت اول این مقاله گفتیم، یکی از امکانات اپل واچ سری 7، صفحه نمایش بزرگ آن است. در واقع سایز کلی ساعت هیچ تغییری نکرده و تنها نمایشگر بزرگ تر شده است.  برای انجام این کار باید حاشیه ها کوچک تر شده و  صفحه نمایش گرد تر می شود. همچنین در این سری اپل واچ، میزان مقاومت صفحه اپل واچ افزایش پیدا کرده است. در واقع در ساخت این نمایشگر از کریستال ضخیم تر استفاده شده تا دوام بیشتری داشته باشد. هم چنین استفاده از این کریستال سبب میشود تا گرد و غباری روی صفحه ننشیند.

حتما بخوانید: تنظیمات ایرپاد

پیشنهاد خرید

بند اپل واچ رادو 3BEAD

تومان295,000 تومانخرید کنید

رابط کاربری اپل واچ سری 7

رابط کاربری در این اپل واچ سری 7 بسیار بهتر از نسل های قبلی است. در مدل های قبلی اپل واچ تایپ کردن بسیار سخت بود اما در این مدل این گونه نیست. در نسل های قبلی اپل واچ باید شکل هر حرف رسم می شد اما در این مدل کیبورد وجود دارد که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. در واقع یکی از امکانات اپل واچ سری 7 کیبورد است که در نسل های قبلی وجود ندارد.

آنالیز دقیق کالری شماری در اپل واچ سری 7

همان طور که می دانید اپل واچ ها قابلیت آنالیز کالری هنگام دوچرخه سواری را دارند. البته این قابلیت به درستی کار نمی کند و ممکن است عدد اشتباهی را به شما نشان ندهد. در نسل 7 اپل واچ، این قابلیت بهبود پیدا کرد و عدد دقیق تری را به کاربران نشان می دهد. در واقع این مدل اپل واچ بهتر می تواند دوچرخه سواری را تحلیل کند و کالری دقیق تری را اعلام می کند. پس یکی از امکانات اپل واچ سری 7 کالری شماری دقیق آن در هنگام دوچرخه سواری است. این مدل اپل واچ شیب ها را نیز درک می کنند و به طور اتوماتیک کار می کند.

حتما بخوانید: آیا شارژر وایرلس ضرر دارد؟

تعامل بیشتر در اپل واچ سری 7

افرادی که از گوشی های آیفون استفاده میکنند از قابلیت Assistive Touch در آن آگاه هستند. این قابلیت در سری 7 به اپل واچ ها نیز وارد شود و توجه کاربران را به خود جلب کرد. در واقع Assistive Touch، یکی از امکانات اپل واچ سری 7 است که به تعامل بیشتر کاربران کمک می کند. با این قابلیت می توان بدون لمس صفحه نمایش، اپلیکیشن ها را کنترل کنید و در منو ها بچرخید. برای  این که این ویژگی را در اپل واچ خود فعال کنید باید در گوشی آیفون وارد اپلیکیشن واچ شوید. سپس وارد قسمت Accessibility شوید و در آن جا گزینه Assistive Touch را انتخاب کنید.

پیشنهاد خرید

بند اپل واچ رولکسی لانگینس

تومان385,000 تومانخرید کنید

آنلاک کردن آیفون با اپل واچ سری 7

قطعا یکی از جذاب ترین امکانات اپل واچ سری 7، آنلاک کردن آیفون برای زمانی که ماسک زده ایم است. در واقع زمانی که به صورت ماسک داریم ممکن است که گوشی آیفون صورتمان را تشخیص ندهد و قفل باز نشود. شرکت اپل در ساخت هفتمین نسل ساعت های هوشمند خود قابلیت باز شدن قفل هنگام داشتن ماسک را فراهم کرده است. برای فعال سازی این قابلیت باید به اپلیکیشن setting در آیفون بروید و وارد منوی Face ID & Passcode بشوید. حال باید قسمت UNLOCK WITH APPLE WATCH را روشن کنید، با این کار قابلیت شده در گوشی شما فعال می شود.

حتما بخوانید: طرز استفاده از اپل واچ سری ۶

low power mode در اپل واچ سری 7

یکی دیگر از امکانات اپل واچ سری 7، فعال سازی حالت power saving است که به افزایش عمر باتری کمک می کند. قابلیت low power mode از قبل روی گوشی های هوشمند وجود داشته و نظر کاربران را جلب کرده است. اما اضافه شدن آن به ساعت های هوشمند دستاورد بسیار بزرگی برای شرکت اپل به شمار می آید. کاربران می توانند خیلی راحت زمانی که شارژ اپل واچ آن ها کم شد، این قابلیت را روشن کنند. در این صورت ساعت هوشمند آن ها مدت زمان بیشتری روشن می ماند.

احتمالا برایتان می تواند مفید باشد پس بخوانید: ریست ایرپاد

کنترل دوربین در اپل واچ سری 7

یکی از امکانات اپل واچ سری 7 جالب این نسل از اپل واچ این است که می توانید با آن دوربین آیفون خود را کنترل کنید. برای انجام این کار باید نرم افزار Camera Remote را در اپل واچ خود نصب کنید. سپس می توانید به راحتی دوربین آیفون را در اپل واچ خود مشاهده کنید.

شخصی سازی واحد ها در اپل واچ سری 7

یکی دیگر از امکانات اپل واچ سری 7 شخصی سازی واحد های اندازه گیری است که برای افرادی که ورزش سنگین انجام می دهند انتخاب مناسبی است. برای انجام این کار باید به اپلیکیشن Watch در گوشی آیفون خود بروید و وارد مسیر Workout > Units of Measure بشوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi