جستجو کردن

6ویژگی های قاب گوشی خوب

انواع قاب گوشی

ویژگی های قاب گوشی خوب، به طور کلی افرادی که به دنبال خرید قاب گوشی سامسونگ، قاب شیائومی یا قاب گوشی خوب آیفون هستند باید به ویژگی های زیر توجه کنند.

پیشنهاد خرید

بند اپل واچ رادو 3BEAD

تومان295,000 تومانخرید کنید

ویژگی های قاب گوشی خوب چیست؟

  • دوام بالا: این که طول عمر گوشی شما چقدر است به عوامل متعددی بستگی دارد. به طور مثال اگر قصد خرید یک قاب گوشی خوب سامسونگ را دارید باید به شما تبریک بگوییم زیرا عمر گوشی خود را افزایش داده اید. معمولا قاب هایی که از جنس سیلیکونی هستند دوام بیشتری دارند.
  • ظاهر زیبا و جدید: در حال حاضر شرکت هایی که در زمینه تولید قاب گوشی سامسونگ فعالیت می کنند زیبایی را بیش از پیش مدنظر قرار داده اند. افرادی که به مد اهمیت می دهند می توانند، قاب های جدیدتر و به روز تر را خریداری کنند.
  • سایز مناسب: معمولا گوشی هایی که دارای قابلیت چکش پذیری هستند انعطاف بالایی دارند و به راحتی گوشی درون آن ها جای می گیرد. در ضمن قاب گوشی خوب باید به آسانی از گوشی جدا شود.
  • حفاظت از بدنه گوشی: معمولا افرادی که دارای گوشی گران قیمتی هستند مدام نگران صدمه دیدن موبایل خود هستند. به همین علت توصیه می شود که از قاب های با کیفیتی استفاده کنید.
  • مقاوم در برابر غبار و گرما: افرادی که در مناطق گرمسیر زندگی می کنند باید از قاب هایی با رسانای حرارتی پایین استفاده کنند. در واقع هنگامی که از این نوع قاب ها استفاده می کنید از افزایش دمای بیش از حد گوشی شما زمانی که در منطقه گرمی هستید و یا زمانی که در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار گرفته اید جلوگیری می شود. هم چنین به کمک قاب گوشی سامسونگ و دیگر برند ها میزان غباری که روی گوشی می نشیند کم می شود.
  • حفاظت از صفحه گوشی بدون این که در استفاده از امکانات آن اختلالی ایجاد کند: زمانی می توانیم بگوییم که طراحی قاب گوشی خوب انجام شده است که علاوه بر این که از بدنه گوشی به خوبی محافظت می کند باید آثار ضربه هایی که به صفحه گوشی وارد می شود را هم کم کند. هم چنین مورد مهم این است که نباید دسترسی به پورت های گوشی به سختی انجام شود.

بیشتر بدانید: نحوه تمیز کردن قاب سیلیکونی

انواع قاب گوشی

گوشی های موبایل امروزه بهترین وسیله برای برقراری ارتباط با اطرافیان به شمار می آیند. همه ما در کنار داشتن یک گوشی خوب نیاز داریم تا لوازم جانبی خوبی مانند قاب گوشی خوب هم داشته باشیم. انواع قاب گوشی در بازار یافت می شود و از این بابت هیچ نگرانی نخواهید داشت. برخی انواع قاب ها عبارت اند از:

  • قاب گوشی سامسونگ
  • قاب گوشی شیائومی
  • قاب گوشی آیفون
  • قاب گوشی دخترانه
  • قاب گوشی پسرانه
    قاب گوشی سیلیکونی

برخی از انواع قاب گوشی خوب از جنس پلاستیک هستند. این نوع قاب ها دارای انعطاف بالایی هستند و پرکاربردترین ماده اولیه برای ساخت انواع قاب گوشی به شمار می آیند. قاب های پلاستیکی در طرح ها . رنگ های مختلفی ساخته می شوند.

به طور مثال انواع مختلفی از قاب گوشی دخترانه و قاب گوشی پسرانه از جنس پلاستیک هستند. به طور کلی این کاور ها خیلی خوش دست هستند و در برابر آلودگی و خط و خش و ضربه مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند. معمولا انواع قاب گوشی خوب و کاور گوشی پلاستیکی با پلی کربنات و پلی یورتان و هیبریدی ساخته می شوند. سیلیکون جنس دیگر قاب گوشی است. امروزه انواع قاب گوشی سامسونگ و قاب گوشی شیائومی و قاب گوشی آیفون را معمولا از جنس کاور سیلیکونی می سازند.

سیلیکون ماده ای شبیه به ژل است و از مشتقات نفت ساخته می شود. این نوع از قاب ها انعطاف بالایی   دارند و به طور کامل به دور گوشی می چسبند.

زمانی که کاور های ژل مانند ضخیم باشند هر ضربه ای که به گوشی وارد شود خنثی می شود. به طور کلی به علت  ارزان بودن و دوام و استحکام بالا و همچنین ضد لغزندگی و نرم بودن از این نوع قاب استفاده می شود.

این قاب ها به هیچ عنوان خراب یا شکسته نمی شوند. در گذشته قاب های سیلیکونی ظاهر شیکی نداشتند و یعنی آن ها به صورت تک رنگ به فروش می رسیدند. اما امروزه می بینید که رنگ ها و تنوع مدل های کاور های سیلیکونی بسیار زیاد شده است. از این رو این نوع قاب ها از محبوبیت خاصی برخوردار شده اند.

در گذشته بزرگترین عیب قاب های سیلیکونی این بود که زمانی که آلوده و کثیف می شدند تمیز شدن آن ها به آسانی انجام نمی شد. اما در حال حاضر مدل های قاب سیلیکونی پاک کنی و قاب سیلیکونی آبرنگی وارد بازار شده که هر گونه رنگ یا کثیفی به آسانی از روی آن پاک می شود، حتی لکه جوهر خودکار نیز به آسانی پاک می شود. از این رو به آن ها قاب سیلیکونی پاک کنی نیز می گویند. قاب گوشی خوب یعنی ویژگی های زیر در آن وجود داشته باشد.

در حال حاضر انواع قاب گوشی با جنس چوب نیز ساخته می شوند. این نوع قاب ها تنوع بالایی دارند زیرا می توان طرح های خاص و ویژه ای را روی آن ها پیاده سازی کرد. انواع مختلفی از قاب گوشی دخترانه و قاب گوشی پسرانه با چوب ساخته می شوند. در واقع به علت این که این قاب ها دوام بالایی ندارند و از نظر تعداد محدود هستند و همچنین  قیمت بالایی دارند، کمتر از آن ها استفاده می شود. اما استفاده از آن ها جذاب است. زیرا به کمک یک حکاکی خوب می توانید قاب خود را به آثار هنری تبدیل کنید.

برای مشاهده و خرید انواع قاب گوشی می توانید به فروشگاه کاورگاردین در بخش قاب گوشی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi