جستجو کردن

نگهداری از بند اپل واچ کارتیر

بند کارتیر اپل واچ

یکی از محبوب ترین ساعت های هوشمند امروز اپل واچ ها هستند. اپل واچ ها به دلیل قابلیت بالا و زیبایی بیشتر از دیگر ساعت های هوشمند مورد توجه است. به علاوه کاربران آیفون در دنیا زیاد هستند، پس داشتن این ساعت در کنار گوشی می تواند کمک کننده باشد. این ساعت نیز مانند دیگر ساعت های هوشمند روز قابلیت های فراوانی مانند قدم شماری، ثبت کالری ورزش ها و کارهایی از این قبیل را انجام می دهد. نگهداری بند اپل واچ کارتیر یکی از دغدغه های افرادی است که اپل واچ دارند.

به علاوه ویژگی ای که این ساعت دارد این است که با استفاده از آن می توان به برخی اپ های گوشی دسترسی داشت و برای آن پس زمینه طراحی کرد.

همچنین یکی از قابلیت های جذاب این ساعت قابل تعویض بودن بند آن است. با استفاده از این آپشن شما می توانید بند ساعت خود را با قاب گوشی همراهتان یا لباس هایتان ست کنید.

برای مشاهده و خرید بند اپل واچ کارتیر می توانید از فروشگاه سایت کاورگاردین دیدن کنید و ثبت سفارش کنید.

یکی از بند های زیبای این مدل ساعت بند های کارتیر هستند. این بند ها نیاز به نگهداری دارند تا زیبایی شان حفظ شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با طریقه نگهداری بند کارتیر آشنا شوید. و بدانید چه چیزهایی موجب آسیب به بند کارتیر می شوند و نکات نگهداری از اپل واچ آشنا شوید.

چه چیز هایی موجب آسیب به بند اپل واچ کارتیر می شوند؟

در صورتی که شما از بند کارتیر با جنس طلا استفاده می کندی تقریبا خیلی کم آسیب می بیند و محافظت از آن بسیار راحت است.

اما در صورتی که از بند کارتیر اپل واچ با جنس های برنج و مس یا آب طلا استفاده می کنید نیاز به مراقبت زیادی دارد تا بند تان تغییر رنگ ندهد. نگهداری بند اپل واچ کارتیر سخت نیست فقط کافیست که بدانید چه چیزی موجب آسیب می شود.

نگهداری بند اپل واچ

یکی از آسیب زننده ترین موادی که می توانید به بند اپل واچ تان بزنید الکل است. به هیچ عنوان برای ضد عفونی کردن بند کارتیر خود از الکل استفاده نکنید. زیرا الکل رنگ بند شما را سیاه یا باعث تغییر رنگ آن به مسی شود.

به علاوه دیگر اسید ها نیز باعث تغییر رنگ این بند ها خواهند شد. کشیدگی یا ضربه نیز سبب آسیب و تغییر شکل این بند ها می شود.

هنگام خرید به سایز مچ خود دقت کنید زیرا در صورتی که بند برای مچ شما کوچک باشد موجب پارگی می شود. پس طریقه نگهداری از بند کارتیه اپل واچ بدین صورت است که به هیچ عنوان از مواد ضد عفونی کننده استفاده نکنید به علاوه بند ساعتی متناسب با سایز دور مچ خود انتخاب کنید بدین صورت است که می توانید به خوبی از بند خود محافظت کنید.

علاوه بر بند کارتیر بند های دیگری نیز وجود دارند. به طور مثال بند های سیلیکونی و چرمی و یا سواروسکی وجود دارد.

نگهداری از این بند ها نیز مانند کارتیر است تنها فرقی که ممکن است وجود داشته باشد این است که رنگ بند سیلیکونی با الکل رنگش را از دست نمی دهد.

در صورتی که وسواس دارید یا روی کرونا حساس هستید می توانید از این بند ها بیشتر استفاده کنید تا بند کارتیر اپل واچ تان آسیب نبیند. این بند را می توانید تنها در میهمانی ها استفاده کنید تا بهتر از آن نگهداری شود.

طریقه استفاده از بند کارتیر

نگهداری بند کارتیر اپل واچ یکی از موارد آن طریقه استفاده فرد است. یکی از بهترین ویژگی های اپل واچ ها قابل تعویض بودن بند آن ها است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا از هر مدل و رنگ دلخواه استفاده کنید.

برای این که بند اپل واچ خود را تعویض کنید چه کاری باید انجام دهید؟ اولین مرحله این است که ساعت را از مچ خارج کرده و در دست بگیرید.

در مرحله دوم لازم است در پشت ساعت به دنبال دو کلید بگردید. این کلید سبب جداسازی بند ها از یکدیگر می شوند. برای خارج کردن بند ها از ساعت می بایست ابتدا این دو دکمه را فشرده و سپس بند را به طرف خروجی کشیده تا از ساعت جدا شود.

دقت داشته باشید که هنگام تعویض بند قسمت اصلی ساعت آسیب نبیند. به علاوه تلاش نکنید تا به زور بند را از ساعت جدا کنید تا خدایی نا کرده ساعت هوشمند شما آسیبی را متحمل شود.

ترجیحا در مکانی با ارتفاع پایین و سطح نرم زیر دستتان این کار را انجام دهید. در مرحله بعد نیز به صورت مرحله اول ابتدا این دکمه ها را فشار می دهید و سپس بند مورد نظر را وارد ساعت می کنید. اگر میخواهی بدانید که چطور بند ساعت هوشمند خود را تعویض کنیم؟ مقاله جامع آن را مطالعه کنید.

هنگامی که بند را وارد ساعت می کنید می بایست صدای کلیک بشنوید تا از اتصال درست ان مطمئن شوید. به طور معمول می بایست بند کوتاهتر را در قسمت بالایی ساعت و بند بلند تر را در قسمت پایینی ساعت اتصال دهید.

این حالت به شما کمک می کند تا از ساعت راحت تر استفاده کنید. به طور کلی نحوه قرار دادن بند ها سلیقه ای است. شما می توانید با استفاده از این چند پله به راحتی بند اپل واچ خود را تعویض کنید. نحوه اتصال و نگهداری بند کارتیر اپل واچ را نیز در این قسمت و قسمت های پیش آموختید.

نحوه نگهداری از اپل واچ

برای این که اپل واچ تان در طول زمان آسیب نبیند چه کارهایی می توان انجام داده؟ برای این که از اپل واچ خود به خوبی مراقبت کنید نیاز از است تا در ابتدایی ترین حالت ممکن برای آن قاب و گلس تهیه کنید.

بند اپلواچ
بند اپل واچ کارتیر رز گلد

برخی قاب های اپل واچ به صورتی مغناطیسی به هم متصل می شوند که نیاز به گلس در این مرحله نیست. سعی کنید ساعتتان را برای بازی دست کودکان ندهید زیرا افتادن سبب خرابی سنسور ها و یا خدایی نکرده سبب شکستگی خود ساعت می شود.

سعی کنید از الکل برای ضدعفونی و تمیز کردن ساعتتان استفاده نکنید. استفاده از مواد ضدعفونی کننده ممکن است به ساع شما آسیب برساند. در عوض می توانید با استفاده از یک دستمال بسیار نرم و ملایم صفحه ساعت را تمیز کنید.

اگر اپل واچ سری 6 یا 5 دارید و شارژ آن زود تمام می شود می توانید شتاب سنج آن را غیر فعال کنید تا با حرکت دست روشن نشود.

این کار علاوه بر این که سبب افزایش عمر باتری می شود باعث نگهداری بهتر شارژ در باتری ساعت می شود. امیدواریم این مقاله کاورگاردین برای شما مفید واقع شده باشد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi