جستجو کردن

 معرفی محصولات برند سامسونگ

معرفی برند سامسونگ

در زندگی روزمره خود قطعا با محصولاتی رو به رو شده اید که نام برند سامسونگ بر روی آنها حک شده است. این برند مشهور متعلق به شرکت صنعتی و فناوری کرده می‌باشد که توسط آقای بیونگ چول پا به عرصه ی تولید نهاده است. در لغت سامسونگ به معنای سه ستاره می‌باشد که در فرهنگ این کشور سمبل بزرگی و قدرت محسوب میشود. در این مقاله از سایت کاور گاردین سعی بر این داریم که با معرفی محصولات برند سامسونگ اطلاعات بیشتری در خصوص این نام معروف در اختیار شما قرار دهیم. قاب گوشی سامسونگ یکی از لوازم جانبی محبوب برای سامسونگ داران است که برای مشاهده و خرید جدیدترین قاب های گوشی سامسونگ می توانید کلیک کنید.

تاریخچه برند سامسونگ Samsung

در مقاله ی معرفی محصولات برند سامسونگ بهتر است قبل از هر سخنی، تاریخچه ای کوتاه از آن بیان نمود. در سال ۱۹۳۸ مجموعه ی سامسونگ توسط فردی به نام لی بیونگ چول که فردی ثروتمند بود پایه ریزی شد. اما تا حدود بیست سال بعد تاسیس عمده فعالیت این شرکت در حوزه ی صادرات، بیمه و اوراق بهادار بود. اما در سال ۱۹۶۰ این مجموعه تصمیم گرفت فعالیت خود را وارد حوزه ی الکترونیک نماید و سامسونگ الکترونیکس متولد شد. بر خلاف تصور بسیاری که فعالیت سامسونگ از گوشی همراه آغاز شده، ، فعالیت این برند از ابتدا تا امروز محصولات متنوعی از پارچه تا لوازم خانگی و غیره را در اختیار دارد.

در دهه ی هشتاد بود که سامسونگ با صادرات محصولات خود به آمریکای شمالی، پا در مرتبه ی شهرت جهانی گذاشت و از آن پس با مشاهده ی کیفیت و تنوع محصولات این برند، تمام جهان خواستار دریافت نمایندگی سامسونگ شدند.

 معرفی محصولات برند سامسونگ

شرکت سامسونگ در طول هشتاد سال توانست طیف وسیعی از محصولات تولیدی خود را وارد بازار کرده و در کنار آن با خرید شرکتهای مختلف دیگر، چرخه ی فعالیت خود را وسیع تر نماید. همواره در محصولات مختلف از جمله محصولات الکترونیکی، این برند توانسته در بازار جهانی تحت عنوان برندی پیشگام شناخته شود.

در ادامه چندین محصول شناخته شده با مارک سامسونگ را معرفی خواهیم کرد.

پیشنهاد خرید

بند سامسونگ واچ کارتیر نگین دار22mm

تومان345,000 تومانخرید کنید

موبایل و لوازم جانبی برند سامسونگ

قطعا نام سامسونگ را در حوزه ی موبایل و تلفن های هوشمند بیش از هر وسیله ی دیگری شنیده اید. تنوع موبایل با قابلیت های فراوان و بی نظیرش، سبب گردید تا در بازار، سیل عظیمی از مصرف کنندگان برای خرید ورود پیدا نمایند. برای مشاهده و خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ انواع قاب گوشی را کلیک کنید.

از مهمترین سری های موبایل سامسونگ میتوان به گلکسی سری A، گلکسی سری J، گلکسی سری S، گلکسی سری C، تبلت، ساعت هوشمند، گلکسی نوت ها اشاره نمود.

در قسمت لوازم جانبی برند سامسونگ نیز با توجه به تولید هر نوع موبایل، این برند محصولات جانبی را نیز تا حد زیادی مورد ارائه قرار داده است.

تبلت‌های سامسونگ: تبلت های برند سامسونگ هوشمند و با قدرت هستند و علاوه بر این از طرحها و رنگهای متنوع نیز برخوردار می‌باشند. از جمله محبوب ترین نوع تبلت‌های این برند می توان به گلکسی تبS3 ، گلکسی بوک ۱۲ اینچی و گلکسی بوک ۱۰.۶ اشاره کرد.

لوازم خانگی برند سامسونگ

در بخش لوازم خانگی برند سامسونگ قطعا با تنوع بالا و قابلیتهای متفاوت رو به رو هستیم که میتوان به چند مورد آنها به همراه اطلاعات مختصر اشاره کرد:

تلویزیون سامسونگ: در دهه ی هفتاد میلادی، برند سامسونگ توانست تلویزیون های سیاه و سفید خود را روانه ی بازار کند و بسیار نیز مورد توجه قرار گرفت. یک دهه ی بعد با تبدیل سیستم سیاه و سفید تلویزیون به سیستم رنگی، توانست تحولی عظیم در صنعت الکترونیک ایجاد کند. پس از آن با کمک فناوری هایی مانند AMOLED و QLED توانست ضخامت این محصول را به طرز شگفت آوری کم کند و همین سبب افزایش محبوبیت تلویزیون های سامسونگ در بازار جهانی شد. سرانجام در سال ۲۰۰۷ تلویزیون هوشمند با قابلیت اتصال به شبکه با نام Samsung Smart TV و پس از آن در سال ۲۰۱۰ تلویزیون سه بعدی عرضه شد.

لپ تاپ و کامپیوتر سامسونگ: سامسونگ تولید کامپیوترهای خود را از سال ۱۹۸۳ و لپ تاپ را از سال ۱۹۹۶ آغاز نمود. اگر چه در تولید این محصول با توجه به استفاده از بهترین و به روزترین فناوری های دنیا، سهم قابل توجهی در بازار نداشته است اما این موضوع چیزی از ارزشهای این برند نامدار کم نخواهد کرد. نوت بوک با نامهای Notebook 9، Notebook 9 Pro و Notebook 9 pen از سری آخرین محصولات سامسونگ در حوزه ی لپ تاپ است که در بازار موجود می‌باشد.

دوربین‌های دیجیتال سامسونگ: از جمله دیگر محصولات در دنیای فناوری سامسونگ میتوان به دوربین های دیجیتال در انواع کامپکت، اس‌ال‌آر و فوق‌ حرفه‌ای با نامهای Kenox، Digimax، Vluu اشاره کرد. جدیدترین نوع دوربینهای تولیدی توسط این برند، مدل NX3000، NX30 و ST150F است

تراشه های سامسونگ

در سال ۱۹۹۳ سامسونگ جزو بزرگترین تولید کنندگان تراشه ی حافظه در دنیا از جمله اینتل طبقه بندی شد. تراشه های تولیدی به عنوان DRAM و معماری سی و بیست نانومتری اولین محصول این دسته ی شرکت بود. در بازار تراشه ها، با حرکتی آهسته و پیوسته سرانجام سامسونگ توانست در سال ۲۰۱۸ به عنوان صدرنشین، قرار بگیرد.

شرکت سامسونگ توانسته در سالهای اخیر با تولید تراشه های از جمله DRAM و NAND به درآمد خوبی دست یابد.

محصولات دیگر سامسونگ

از دیگر محصولات متنوع سامسونگ میتوان به اجاق های مایکروویو ، سیستم های صوتی و تصویری، یخچال، ابزارهای پخت و پز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی، سیستم های تهویه هوا، ساعت های هوشمند، مانیتورها و چاپگرها، انواع درایوهای ذخیره سازی و هزاران محصول دیگر اشاره کرد.

سخن آخر

برند معتبر و قدرتمند سامسونگ سالانه تنوع بی نظیری از انواع محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی با جدیدترین تکنولوژی روز ارائه میکند. این شرکت در مسیر خود ابتدا نیاز مشتری را پیش بینی میکند و سپس برای رفع آن قدم بر میدارد. همین ویژگی بارز سامسونگ است که دلیل معروفیت بی پایان این برند شده است. برای کسب هرگونه امکانات خرید و خدمات پس از خرید، حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. امیدواریم مطالبی که در مورد معرفی محصولات برند سامسونگ ارائه کردیم مورد توجه شما واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi