جستجو کردن

معرفی بهترین مدل گوشی آیفون

بهترین مدل گوشی آیفون

در نبرد ابدی برای تصمیم گیری خرید بهترین تلفن‌های همراه در بازار، ما فقط می‌توانیم خود را در یکی از این کمپ‌ها قرار دهیم: یا شما یکی از کسانی هستید که عاشق آیفون هستند یا از کسانی هستید که روی بهترین تلفن‌های اندرویدی رده بالا شرط می‌بندید.  این بار قصد داریم بر روی مقایسه بهترین تلفن های اپل تمرکز کنیم تا تصمیم بگیریم کدام آیفون را بخریم.

اگر قصد دارید در آینده نزدیک گوشی آیفون بخرید یا به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه علاقه مند هستید، در ادامه با موضوع بهترین مدل گوشی آیفون را دنبال کنید.

بهترین مدل گوشی آیفون

موضوعاتی که در این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت

1 بهترین آیفون از نظر  قیمت

2 دوربین کدام مدل آیفون بهتر است؟

3 بهترین آیفون برای بازی

4 بهترین آیفون با قیمت کمتر

5 بهترین آیفون فشرده

6 آیفون با استقلال بهتر

7 ارزان ترین گوشی آیفون

8 چگونه یک گوشی آیفون  با قیمت مناسب و کیفیت بالا برای خود انتخاب کنید.

 

پیشنهاد خرید

قاب سیلیکونی آیفون شماره 45

تومان105,000 تومانخرید کنید

بهترین گوشی آیفون از نظر قیمت

اگر بخواهیم بهترین گوشی آیفون را معرفی کنیم، این مدل آیفون 13 خواهد بود.‌ البته تا زمانی که نمی خواهید بودجه را به آیفون 13 پرو افزایش دهید. اگر به سراغ مدل 128 گیگابایتی برویم، می‌توانیم این کار را انجام دهیم. قیمت زیر 900 یورو را پیدا کنید، چیزی که در حال حاضر با نسخه‌های پرو و ​​پرو مکس غیرممکن است. اگر به دنبال بهترین آیفون هستید، این مدل مناسب تر است، حتی اگر مجبور باشیم از برخی ویژگی های جدیدتر چشم پوشی کنیم. بیشتر ببینید: خرید قاب گوشی آیفون

به عنوان مثال، نرخ تازه سازی پویا را در صفحه نمایش 6.1 اینچی آن یا همان سیستم دوربین نخواهیم داشت. در آیفون 13 ما شاهد 2 دوربین هستیم نه 3 دوربین مانند پرو، همچنین آن لنز تله فوتو زوم x3 را نخواهیم داشت. تفاوت دیگری که در کیفیت تصاویر منعکس می شود این است که در آیفون 13 پرو، دیافراگم f/1.5 و در آیفون 13 f/1.6 داریم. بنابراین، ما در مورد آیفون 13 پرو صحبت می کنیم که در مقایسه با آیفون 13، 2.2 برابر نور بیشتری جمع آوری می کند. چیزی که دوباره خواهیم داشت، حالت سینما برای ایجاد خودکار جلوه های عمق و تغییر فوکوس است.

دوربین کدام مدل آیفون بهتر است؟

اگر گوشی های خیلی بزرگ را دوست ندارید، آیفون 14 پرو بهترین مدل  آیفون است و در حال حاضر  بهترین دوربین را دارد.

ما شاهد یک بهبود واقعی در عملکرد با تراشه جدید A16 هستیم، اما مهمتر از همه پیشرفت در سیستم دوربین است. چیزی که اپل ما را به آن عادت داده است.

بیشتر ببینید: خرید بند اپل واچ

نکته جدید در دوربین ها، سنسور اصلی جدید ۴۸ مگاپیکسلی ،چهار پیکسلی است. در حالی که آیفون 14 پرو منحصر به گوشی های اپل نیست، می تواند تصویری 12 مگاپیکسلی بگیرد که گوشی با شرایط نوری خود با سنسور کامل سازگار شده است، اما به لطف تنظیمات چهار پیکسلی، با چهار برابر جزئیات اگر بخواهید، می توانید یک عکس کامل 48 مگاپیکسلی در ProRAW بگیرید.

یک واقعیت عجیب منتشر شده این است که حجم تصاویر آیفون 14 پرو بسیار بیشتر از حد معمول است. برای همین، ما به ظرفیت ذخیره سازی خوبی نیاز داریم. چه در خود آیفون و چه در iCloud. به عنوان مثال،  دوربین 12 مگاپیکسلی به دلیل سرعت، وضوح و به دلیل عالی بودن در نور کم همچنان بهترین است. ضبط با رزولوشن 48 مگاپیکسل کندتر است و به نظر می رسد باتری بیشتری مصرف می کند.

سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض  دو برابر اندازه آیفون 13 پرو است. لنز تله فوتو هنوز 3 برابر است، چیزی که ما انتظار بیشتری از آن داشتیم. بنابراین ما چهار گزینه بزرگنمایی با زاویه فوق عریض 0.5 برابر، x۱ و 2x برای لنز اصلی و 3x تله فوتو داریم.

 

دوربین سلفی آیفون 14 پرو نیز با بهبود هایی همراه است. فوکوس خودکار در حال حاضر استاندارد است، ویژگی که ما برای مدت طولانی می خواستیم آن را ببینیم. علاوه بر این، اپل می‌گوید که دیافراگم سریع‌تر دوربین TrueDepth، سلفی‌های بهتری را در نور کم تضمین می‌کند.

بهترین گوشی آیفون برای بازی

اگر اندازه آن را در نظر بگیریم، آیفون 14 پرو مکس بهترین آیفون برای بازی است، تا حدودی بزرگتر از آیفون 14 پرو است. اگرچه با همان سطح عملکردی که در مدل قبلی دیده بودیم، اندازه صفحه نمایش برای شما مشکلی ایجاد نمی کند. می توانید بیش از در هزینه ها صرفه جویی کنید.

پرو مکس از نظر اندازه شبیه به آیفون 13 پرو مکس سال گذشته است و صفحه نمایش 6.7 اینچی آن روشن تر از همیشه است و برای بازی و مشاهده محتوای دیجیتال ایده آل است.

Dynamic Island ویژگی جدید آیفون اپل است. به جای آن بریدگی خالی که قبلاً محل قرارگیری دوربین سلفی و میکروفون بود، یک صفحه نمایش تعاملی جدید وجود دارد که توانایی تغییر شکل را دارد. همچنین در نهایت با نمایشگر Always-on (همیشه روشن) عرضه می شود که می توانید اطلاعات مفیدی را در صفحه قفل مشاهده کنید.

 

آنجایی که ما بر روی بهترین آیفون با کیفیت و قیمت تمرکز می کنیم، می خواستم از محدوده Pro آیفون 12 صرف نظر کنم تا با مدل پایه زیر 800 یورو بمانم. این آیفون 12 شامل بسیاری از جزئیات جالب از آیفون 12 پرو است اما با هزینه کمتر. مهمتر از همه، پس از عرضه آیفون 13، دریافت این نسل از اپل بسیار جالب شد.

بهترین گوشی آیفون با قیمت کمتر

در این مورد، آیفون 12 دارای پردازنده A14 Bionic و اتصال فورجی جامع است. در نتایج عملکرد می بینیم که A15 Bionic به طور متوسط ​​10٪ سریعتر است، این A14 Bionic گزینه بسیار خوبی هم برای تولید محتوا و هم برای بازی است.

در آیفون 12 ما دو دوربین پشتی داریم که به لطف پیشرفت نرم افزاری که اپل انجام داده، کاملاً خوب کار می کنند. لنز 7 عنصری جدید در دوربین اصلی همراه با دیافراگم بازتر نسبت به قبل به معنی عکس‌های بهتر در نور کم و تصاویر واضح‌تر می باشد.

بهترین آیفون ۱۳ مینی

کردن آنها دشوار است، اما iPhone 13 mini یکی از بهترین تلفن های زیر 6 اینچی است که در حال حاضر می توانید تهیه کنید. در واقع، این قدرتمندترین کامپکت در کل تاریخ اپل است زیرا تراشه A15 Bionic را از مدل های قبلی حفظ می کند. و همچنین ارزان ترین در آخرین نسل آیفون 13 است.

این نوع از تلفن های جمع و جور برای همه انواع کاربران توصیه نمی شود، زیرا صفحه نمایش پویا یا ظرفیت باتری یکسان را پیدا نمی کنید. در واقع، استقلال بسیار کمتر از آیفون 13 است و این یک نکته منفی است که من هرگز یک مدل مینی برای آن نمی خریدم.

این گوشی دارای سیستم دوربین مشابه آیفون 13 با سنسورهای بزرگتر است که نور بیشتری نسبت به قبل وارد می کند. همچنین در مقایسه با آیفون 12 مینی، از نظر صفحه نمایش نیز بهبود آشکاری مشاهده می شود.

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است این آخرین گوشی «مینی» باشد که در بین بهترین آیفون ها پیدا خواهیم کرد.

سخن پایانی

این مقاله را به معرفی چند نمونه از بهترین گوشی های آیفون اختصاص دادیم. امیدواریم که اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بوده باشد.

ممنون که تا پایان مقاله همراه ما بودید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi