جستجو کردن

 مشخصات اپل واچ اولترا سری 8

مشخصات اپل واچ اولترا سری 8

به تازگی نوعی اسمارت واچ در بین مردم معروف شده است که قیمت بسیار بالایی دارد. این اسمارت واچ، اپل واچ اولترا سری 8 است و قیمت بالاتری نسبت به سایر اسمارت واچ ها دارد. این ساعت هوشمند دارای مقاومت بسیار بالایی است و ابعاد بزرگتر و مقاومت بیشتری دارد. در واقع تولید اپل واچ اولترا سری 8، یک دستاورد بزرگی در زمینه ساخت ساعت های هوشمند است.

زیرا این ساعت برای شرایط محیطی سخت بسیار مناسب است و برای توصیف آن از کلمه outdoor استفاده می شود. کلمه outdoor به معنای صحرایی و یا بیرونی است و به طور کلی به محیطی خارج از محیط منزل اشاره می کند. برای آشنایی بیشتر با مشخصات اپل واچ اولترا سری 8 تا آخر این متن همراه ما باشید. بیشتر بدانید: راه اندازی اپل واچ

پیشنهاد خرید

گارد کیس گلس مات اپل واچ

تومان75,000 تومانخرید کنید

ویژگی اپل واچ اولترا سری 8

ساعت های هوشمندی که توسط شرکت اپل تولید می شوند معمولا استایل را زیبا می کنند و کاملا ظریف طراحی و تولید می شوند. اما ساعت هوشمند اولترا سری 8 رویکرد تازه ای دارد و اندازه آن تقریبا 2 برابر اپل واچ های معمولی است. علاوه بر اختلاف اندازه، اختلاف قیمت بین این ساعت و سایر ساعت های هوشمند زیاد است. تفاوت قیمت بین این ساعت و دیگر اپل واچ ها، انتظار کاربران را بالا برده است و آن ها توقع قابلیت های بیشتری از این ساعت دارند. اپل واچ سری 8 اولترا نسبت به  اپل واچ سری 8 صفحه ای بزرگ تر و ضخیم تر دارد. همچنین اپل واچ سری 8 را از آلومینیوم و استیل ضد زنگ می سازند اما اپل واچ سری 8 اولترا به کمک  تیتانیوم ساخته شده است. در این صورت در برابر شرایط سخت محیطی مقاومت بیشتری از خودش نشان می دهد و سالم می ماند.

بیشتر بخوانید: طرز استفاده از اپل واچ سری ۶ و سری ۷

امکانات اپل واچ اولترا سری 8

اگر بخواهیم در مورد مشخصات اپل واچ اولترا سری 8 صحبت کنیم بدون شک Digital Crown

یکی از ویژگی های منحصر بفرد آن است. در این اپل واچ یک کلید اضافی تعبیه شده است تا کاربران راحت تر به منو های داخلی سایت دسترسی پیدا کنند. در این نسل از اپل واچ ها دارای حساسیت لمسی بیش تری است و کار با آن ساده تر است. همچنین این ساعت به صورت عاج دار طراحی شده است تا کاربران بتوانند با دستکش هم با آن کار کنند. یکی دیگر از مشخصات اپ واچ اولترا سری 8 این است که لبه های منحنی نیست. در واقع این ساعت لبه های کاملا تختی دارد و به همین علت در محیط های سخت سالم تر می ماند. استاندارد های حفاظتی خیلی خوب در ساعت این ساعت هوشمند رعایت شده و توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

بیشتر بدانید: حل مشکل اپل واچ

قابلیت های اپل واچ اولترا سری 8

یکی دیگر از ویژگی های شگفت انگیز اپل واچ اولترا سری 8 این است که می توانید از آن تا عمق 100 متری آب استفاده کنید. اپل واچ سری 8 قابلیت کار کردن در عمق 50 متری آب را داشت و اپل واچ اولترا پیشرفت چشمگیری در این زمینه داشته است. به طور کلی می توانیم بگوییم که نمایشگر اسمارت واچ نسل 8 با اسمارت واچ اولترا نسل 8 به یکدیگر شبیه هستند. هر دو این ساعت های هوشمند دارای AOD هستند یعنی نمایشگر آن ها همیشه روشن می ماند. تفاوت بین اپل واچ سری 8 و اپل واچ اولترا سری 8 این است که ابعاد متفاوتی دارند.  البته همین تفاوت سبب بروز تفاوت های دیگری هم شده است، به طور مثال ساعت اولترا پهن تر است و به همین علت رزولوشن بهتری دارد. علاوه بر این مورد، در اپل واچ اولترا روشنایی صفحه تقریبا دو برابر بیشتر از مدل معمولی است.

حسگر های اپل واچ اولترا سری 8

یکی از ویژگی های مهم درباره ساعت های هوشمند نحوه کار حسگر های آن ها است. همانطور که میدانید اپل واچ ها دارای قابلیت اندازه گیری دمای بدن و ضربان قلب و اکسیژن خون هستند. این قابلیت ها همگی در ساعت اولترا نسل 9 وجود دارد، هم چنین حسگر عمق سنج نیز در این ساعت تعبیه شده است. به این حسگر Depth Gauge  گفته می شود و در صورت خطر صدای آژیر را روشن می کند. به طور مثال هنگام کوهنوردی ممکن است صدای این آژیر بلند شود که تا فاصله 600 فوتی می توان آن را شنید. برای بررسی مشخصات اپل واچ اولترا سری 8 باید بگوییم که این مدل قابلیت Night Mode را ندارد در صورتی که اپل واچ سری 8 دارای این قابلیت است.

حتما بخوانید: تعمیر اپل واچ

میکروفون و اسپیکر اپل اچ اولترا سری 8

در اپل واچ سری 8،  دو میکروفون و یک اسپیکر وجود دارد اما نسخه اولترا قابلیت های بیشتری دارد. برای معرفی مشخصات اپل واچ اولترا سری 8 باید بگوییم که  2 اسپیکر و 3 میکروفون دارد. هم چنین سیستم مکان یاب در این دو مدل ساعت شبیه یکدیگر نیستند و مدل اولترا پیشرفته تر است. در ساعت هوشمند اولترا سری 8 از جی پی اس های دوگانه استفاده می شود که یک کامپیوتر غواصی هم دارد.

پیشنهاد خرید

گارد کیس گلس براق اپل واچ

تومان85,000 تومانخرید کنید

قابلیت های جدید اپل واچ اولترا

برای معرفی مشخصات اپل واچ اولترا سری 8 باید بگوییم که سیستم عامل آن مانند اپل واچ نسل 8 است. یعنی سیستم عامل آن ها WatchOS 9.0  است و از این لحاظ عملکرد مشابه ای با یکدیگر دارند. برنامه های مفیدی از جمله ECG، Fall Detection  ، اکسیژن خون و Car Crash Detection در این اپل واچ وجود دارد. دو برنامه جدید یعنی تشخیص تصادف و تشخیص پرتاب قابلیت های جدید هستند که در آیفون 14 وجود دارند. این برنامه ها مراقب کاربران هستند تا در صورت بروز اتفاقات ناگهانی به کمک آن ها بیایند. در واقع زمانی که کاربران آسیب فیزیکی دیده باشد و یا اتفاق ناگهانی برای آن ها رخ دهد این برنامه ها شروع به کار می کنند. در این صورت دو گزینه برای کاربر نمایش داده شده و آلارم به صدا در می آید. کاربر می تواند گزینه تماس اضطراری را انتخاب کند و یا با گزینه All Good بحران را تمام شده اعلام کند.

بیشتر بدانید: امکانات اپل واچ سری 7

مشخصات فنی اپل واچ سری 8 اولترا

برای بررسی بهتر مشخصات اپل واچ اولترا سری 8 به ویژگی های این ساعت توجه فرمایید.

  • ابعاد:    14.4 × 44 × 49 میلی‌متر
  • وزن:    61.3 گرم
  • جنس: جلو شیشه ای و پشت سرامیک و سافایر
  • رزولوشن:       396 × 484 پیکسل
  • تراشه:            Apple S8
  • پردازنده مرکزی:         2 هسته‌ای
  • پردازنده گرافیکی:       PowerVR
  • حافظه داخلی:   32 گیگابایت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi