جستجو کردن

طرز استفاده از اپل واچ سری ۶ و سری ۷

روش استفاده از اپل واچ سری ۶ و سری ۷

طرز استفاده از اپل واچ سری ۶ و سری ۷ یکی از موضوعاتی است که برای افرادی که به تازگی اپل واچ سری ۶ و سری ۷ میگیرند بسیار مفید است پس در ادامه همراهمان باشید. از نمونه های پرطرفدار برند اپل میتوان به اپل واچ اشاره کرد. این گجت که جزو موارد پوشیدنی محسوب میگردد میتواند قابلیت‌های فراوانی را در اختیار کاربر خود قرار دهد.

از جمله میتوان به نمایش اعلان های دریافت شده، استفاده از گوگل مپ، برقراری تماس، عملکردهای سلامت محور و بسیاری گزینه‌های دیگر اشاره کرد.

این محصول در سال ۲۰۱۵ وارد بازار شد و به عنوان یک ساعت هوشمند توانست، انقلابی بزرگ در صنعت دیجیتال ایجاد نماید. در ادامه با ما همراه باشید تا طرز استفاده از اپل واچ سری ۶ و سری ۷ را بیاموزید.

طرز استفاده از اپل واچ سری ۷

پیشنهاد خرید

گارد کیس گلس مات اپل واچ

تومان75,000 تومانخرید کنید

آموزش استفاده از اپل واچ سری ۷

یک ساعت هوشمند را تنها برای کنترل زمان طراحی نکرده اند. این وسیله دیجیتالی دارای قابلیتهای فراوانی می‌باشد که ممکن است از آن آگاهی نداشته باشید. پس در این قسمت مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه از اپل واچ سری ۷ خود به درستی استفاده نمایید و طرز استفاده از اپل واچ سری ۶ و سری ۷ را برایتان بیان میکنیم.
قدم اول این است که راهنمای کاربردی اپل واچ خود را مطالعه کنید.

حتما بخوانید: مشکل اپل واچ

این محصول که در سال ۲۰۲۱ وارد دنیای امروزی شد از نظر کاربرد و اندازه با دیگر سری‌ها دارای تفاوت می‌باشد. این سری اپل واچ دارای صفحه نمایش بزرگتر و پرنورتر با حاشیه ی باریکتر اما مقاوم‌تر در برابر ضربه و آب، باتری با سرعت شارژ بیشتر، و هم چنین دارای تراشه ۲۰ درصد سریع تری نسبت به نسخه قبلی خود است. برای اپل واچ سری ۷ خود می توانید از سایت کاورگاردین انواع بند اپل واچ را خرید کنید و از ظاهر زیبای آن لذت چند برابری ببرید.

اینجاست که برتری Apple Smartwatch Series 7 نسبت به دیگر ساعتهای هوشمند مشخص میگردد. حال که با اپل واچ سری هفت بیشتر آشنا شدید، با یادگیری ترفندهای استفاده از آن و  طرز استفاده از اپل واچ سری ۶ و سری ۷ لذت خود را چند برابر کنید.

بیشتر بدانید: امکانات اپل واچ سری 7

راه استفاده از اپل واچ سری ۷

برای آموزش طرز استفاده از اپل واچ سری ۶ و سری ۷ همیشه ابتدا از بخش تنظیمات باید وارد شوید.

مهمترین قسمت استفاده از اپل واچ سری ۷ نحوه ی تنظیم آن است. برای ایجاد دسترسی به اپل واچ خود باید آن را به گوشی آیفون یا آیپد متصل نمایید.

دستورالعمل زیر را برای این منظور دنبال نمایید:

• نسخه سیستم عامل آیفون خود را بررسی کنید. (باید سیستم عامل موبایل در بروزترین حالت ممکن باشد)

• اپلیکیشن Apple Watch را روی آیفون یا آیپد خود اجرا کنید.

• گزینه Start Pairing را لمس کنید.

• اپل واچ را روشن نمایید تا لوگوی اپل روی صفحه ساعت ظاهر گردد. زبان مورد نظر خود را انتخاب نموده و روی Start Pairing ضربه بزنید.
در این نقطه، برای جفت کردن اپل واچ با آیفون یا آیپد، دو راه حل موجود است:

۱- متصل کردن اپل واچ سری۷ به گوشی با روش دستی
در این روش میبایست بر روی گزینه‌ی i در صفحه اول واچ ضربه بزنید. در تلفن همراه خود نیز برنامه Watch را باز نموده و گزینه Manually Pair Apple Watch را انتخاب نمایید.
با ظاهر شدن نام اپل واچ بر روی صفحه گوشی، میتوان فرایند جفت سازی را تکمیل نمود.

۲- متصل کردن اپل واچ به گوشی با کمک دوربین
یکی دیگر از راههای ساده، در جفت کردن تلفن و اپل واچ با کمک دوربین است. برای این منظور گزینه start pairing را در اپل واچ انتخاب نموده تا با اسکن اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی، دوربین اپلیکیشن بر روی صفحه نمایش موبایل ظاهر گردد.با قرار دادن اپل واچ در جلوی دوربین، فرایند اتصال پایان می‌یابد.

حال که این دو وسیله را به یکدیگر جفت سازی نمودید، نوبت آن رسیده که اول واچ را به صورت جدید یا بازیابی از پشتیبان و بازیابی اطلاعات قبلی، مورد استفاده قرار دهید. اگر میخواهید اطلاعات قبلی را بازیابی کنید، Restore from Backup را انتخاب نمایید.

حتما ببینید: گارد اپل واچ

چند نکته را به خاطر بسپارید:
• سیستم عامل ساعت بروز باشد تا عملکرد گجت دقیق‌تر و ویژگی‌های آن کامل‌تر ظاهر شود.

• به شبکه اینترنت قوی متصل کنید.

• شارژ اپل واچ را در حد مطلوبی نگه دارید تا در زمان بروزرسانی‌ها خاموش نگردد.

• بهتر است برای طرز استفاده از اپل واچ سری ۶ و سری ۷ فاصله بین آیفون و اپل واچ را تا حد امکان نزدیک نگه دارید.

نحوه آپدیت کردن اپل واچ سری ۷

از برنامه Apple Watch در آیفون یا آیپد خود، قسمت ساعت من یا my watch رو گزینش کنید. سپس گزینه General را بزنید و بعد از آن Software Update را انتخاب نمایید. آپدیت موجود را دانلود کرده و منتظر بمانید تا دانلود و نصب نسخه جدید به پایان برسد. طی این فرایند که معمولا زمان بر می‌باشد از راه اندازی پیگیرانه‌ی اپل واچ خودداری کنید. چرا که علاوه بر بروزرسانی ناقص، سبب رساندن آسیب به نرم‌افزار‌های آن خواهید شد.

حتما ببینید: گلس اپل واچ

نحوه شخصی سازی در استفاده اپل واچ ۷

پس از ارتقاء سیستم عامل Watch ،صفحه ساعت خود را انتخاب نمایید. واچ فیس‌های متنوع موجود می‌توانند در ظاهر سازی های متفاوت به شما کمک کند. برای تغییر صفحه اپل واچ، انگشت خود را به چپ یا راست بکشید و مورد مناسب را با گزینه Add انتخاب نمایید. در نهایت ویژگیهای صفحه‌ ساعت انتخاب شده را با گزینه‌های موجود مطابق میل خود تغییر دهید.

دستورالعمل های زیر را برای سفارشی کردن صفحه ساعت خود دنبال کنید:

• فشردن گزینه‌ی Digital Crown برای دستیابی به قسمت Watch Faces.

• نگهداشتن نمایشگر برای ایجاد شرایط سفارشی‌سازی

• برای گزینش صفحه ساعت مورد نظر، انگشت خود را به چپ یا راست کشیده و بر روی گزینه Edit ضربه بزنید

• سپس Digital Crown را بچرخانید تغییرات اعمال گردد. با کمک این روش میتوانید نمادهای صفحه ساعت، ظاهر گزینه‌هایی مانند آب و هوا، فعالیت های شخصی یا پیامهای سایر برنامه‌های نصب شده را تغییر دهید.

• در طرز استفاده از اپل واچ سری ۶ و سری ۷ پس از اتمام کار، کزینه Digital Crown لمس کنید تا تغییرات ذخیره شوند.

پیشنهاد خرید

گارد کیس گلس براق اپل واچ

تومان85,000 تومانخرید کنید

طرز استفاده از اپل واچ سری ۶

اپل واچ سری شش نسبت به سری پنج تغییر خاصی نداشت و تنها چند قابلیت مانند اندازه‌گیری اکسیژن خون به آن اضافه شد. از این حیث در ادامه به چند قابلیت استفاده از اپل واچ سری ۶ اشاره میکنیم:

طرز استفاده از اپل واچ سری ۶ و سری ۷

• در طرز استفاده از اپل واچ سری ۶ و سری ۷ گوش دادن به موزیک با داشتنApple Watch watchOS 4.1 یا بالاتر، که میتوانید از آلبوم‌ها و لیست‌های پخش ایجاد شده در iPhone خود ، هر موسیقی از Apple Music را در صورت داشتن اشتراک، گوش دهید. ابتدا، هدفون یا بلندگوی خود را از طریق بلوتوث تنظیم نموده و برنامه موسیقی Apple را باز کنید، مورد نظر خود را پخش، تغییر میزان صدا یا پس و پیش نمایید. برای گوش دادن به خدمات پخش موسیقی مانند Spotify ، Pandora و iHeartRadio ، باید برنامه‌های آنها را از طریق App Store در ساعت خود بارگیری کنید.

• در طرز استفاده از اپل واچ سری ۶ و سری ۷ با کمک برنامه Workouts داخلی، این امکان ایجاد میشود که پیشرفت خود را در انواع فعالیتهای مانند بدنسازی، دوچرخه سواری ،پیاده روی ،دویدن ، قایقرانی، شنا و حتی یوگا پیگیری نموده و در پایان کار، مدت زمان ،میزان کالری سوزانده شده، مسافت طی شده و ضربان قلب خود را مشاهده کنید. پس از اتمام کار ، نتایج به برنامه تناسب اندام در iPhone شما ارسال و در سابقه تمرینات ثبت میگردد.

•در طرز استفاده از اپل واچ سری ۶ و سری ۷ با استفاده از برنامه Heart Rate app، می توانید ضربان قلب خود را در هر زمان کنترل کنید.

سخن آخر

از آنجایی که در دنیای هوشمند امروزی، بروز هر نوع ابزاری خارج از تصور نیست اما ساعتهای هوشمند فراتر از این تصورات پیش رفته و این بروزرسانی ها همچنان ادامه خواهند داشت. در این مقاله هر آن چه لازم بود درباره طرز استفاده از اپل واچ سری ۶ و سری ۷ بیان شد. امیدواریم مورد توجه شما واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi