جستجو کردن

چگونه ایرپاد را ریست کنیم؟ ریست ایرپاد

ریست ایرپاد

بسیاری از افراد که ایرپاد دارند نمی دانند که چگونه ریست ایرپاد را انجام دهند. استفاده از ایرپاد برای کاربران خیلی آسان تر و راحت تر از هندزفری است زیرا آنها درگیر سیم و مشکلات مربوط به آن نمی شوند. به همین علت در همان ابتدای ورود این محصول به بازار، طرفداران زیادی پیدا کرد. کارخانه های زیادی به تولید و ساخت ایرپاد ها مشغول هستند که هر کدام از آنها ویژگی های مخصوص خود را دارند. اگر هنگام استفاده از ایرپاد به مشکل برخوردید و عملکرد آن با اختلال روبرو شد چه کاری انجام می دهید؟

ممکن است افرادی که از ایرپاد استفاده می کنند کمی بعد متوجه اختلال در عملکرد این وسیله شوند. برای رفع این مشکل باید ریست ایرپاد را بلد باشید که انجام آن به آسانی انجام  می شود. در ادامه به پرسش چگونه ایرپاد را ریست کنیم پاسخ  خواهیم داد، همراه ما باشید.

چگونه می توان ایرپاد را ریست کرد؟

ایرپاد ها جز بی درد سر ترین محصولات به شمار می آیند و مشکلات کم تری آن ها را تهدید می کند. یعنی مانند موبایل ها خطر از دست رفتن اطلاعات و هک شدن آن ها را تهدید نمی کند. مانند اپل واچ ها به مراقبت زیاد نیازی ندارند و مثل هنذفری ها ما را درگیر سیم نمی کنند. یکی از معدود مشکلاتی که ممکن است برای این دستگاه پیش بیاید این است که گاهی نیاز به ریست دارد.

حتما ببینید: کاور ایرپاد

در واقع ممکن است چندین سال از ایرپاد خود استفاده کنید اما نیازی به ریست نداشته باشد. گاهی اوقات در روند کار این دستگاه نا هماهنگی ایجاد می شود که به راحتی برطرف می شود. در صورت  مشاهده این موارد نیاز به ریست ایرپاد داریم: تخلیه سریع باتری ایرپاد، روشن نشدن ایرپاد، ناهماهنگی میان جفت ایرپاد، عدم سازگاری ایرپاد با دستگاه های مختلف، شارژ نشدن ایرپاد و صدا نداشتن آن.

 

پیشنهاد خرید

کاور ایرپاد 3 بیرنگ شفاف

105,000 تومان75,000 تومانخرید کنید

ریست کردن ایرپاد

برای ریست ایرپاد باید مراحل خاصی را طی کنید، اما جای نگرانی نیست و این کار به آسانی قابل انجام است. البته قبل از این که این وسیله را ریست کنید باید تاریخچه اتصال آن به دستگاه های مختلف را به طور کامل پاک کنید.

  1. قطع و unpair ایرپاد: برای قطع ایرپاد در تلفن همراه خود باید به منو تنظیمات و به قسمت بلوتوث بروید. حال باید نام ایرپاد خود را پیدا کرده و روی قسمت i که رو به رو نام ایرپاد است بزنید. اکنون باید روی گزینه Forget This Device بزنید و سپس کادر تایید ظاهر می شود. در صفحه جدید مجدد باید گزینه Forget This Device را انتخاب کنید تا به طور کامل ایرپاد قطع شود.
  2. ریست ایرپاد: برای این که ایرپاد خود را مجددا راه اندازی کنید باید از قبل محفظه شارژ آن را شارژ کرده باشید. بعد از این که محفظه به طور کامل شارژ شد باید مراحلی که در قسمت بعد به آن اشاره شده است را انجام دهید.

حتما بخوانید: نحوه تعویض کاور ایرپاد

پیشنهاد خرید

کاور ایرپاد3 استارباکس

175,000 تومان155,000 تومانخرید کنید

مراحل ریست ایرپاد

برای ریست ایرپاد باید هر جفت آن را درون محفظه قرار داده و 30 ثانیه منتظر بمانید. شاید این مرحله به نظر شما بی اهمیت باشد اما تاثیر مستقیمی روی فرآیند ریست دارد. در واقع اگر تمامی مراحل بعدی را به درستی انجام دهید اما 30 ثانیه صبر کنید این کار به درستی انجام نمی شود. حال باید در محفظه شارژ را باز کنیم اما ایرپاد را نباید از آن بیرون بیاوریم.

در این مرحله باید دکمه راه اندازی مجدد  یعنی setup را که در پشت باکس است نگه داریم. در این مدت چراغ چندین بار با رنگ زرد چشمک می زند اما همچنان باید روی آن دکمه فشار دهید. تا زمانی که چراغ به صورت یکسره و به رنگ سفید تغییر داد باید دست خود را روی آن نگه دارید. اکنون باید در محفظه شارژ ایرپاد ها را ببندید زیرا این صورت دستگاه به تنظیمات کارخانه باز می گردد. حال می توانید ایرپاد های خود را از کیس شارژ بیرون آورده و با آن کار کنید.

توجه کنید که در مراحل اولیه تاریخچه اتصالات بلوتوثی سیستم خود را به طور کامل پاک کرده اید. به همین علت پس از ریست ایرپاد، به طور خودکار به گوشی متصل نمی شود و دوباره باید برای اتصال به آن از سمت بلوتوث اقدام کرد.

حتما بخوانید: چگونه ایرپاد را به اپل واچ متصل کنیم؟

اتصال بعد از ریست ایرپاد

برای اتصال دوباره ایرپاد باید زمانی که درب جعبه باز است آن را به تلفن و یا دستگاه دیگر نزدیک کنید. حال باید بلوتوث دستگاه مورد نظر خود را روشن کرده تا ایرپاد را شناسایی کند. سپس با انتخاب گزینه connect ایرپاد و دیوایس مورد نظر شما به یک دیگر متصل می شوند. توجه کنید که با ریست ایرپاد، تنظیمات این وسیله به طور کامل به تنظیمات کارخانه بر می گردد. اگر قبل از ریست کردن ایرپاد تنظیمات خاصی را روی آن اعمال کرده بودید می توانید مجدد این کار را انجام دهید. با انجام این کار ایرپاد شما دقیقا مانند قبل می شود و به راحتی می توانید از آن لذت ببرید.

 

لزوم ریست ایرپاد

یکی از ویژگی های ایرپاد ها کیفیت صدای بالای آن ها است و می تواند نویز ها را از بین ببرد. در واقع زمانی که از ایرپاد استفاده میکنید صدای سر و صدای محیط کمتر به گوش شما می رسد.

به همین علت بهتر و بیشتر از موزیک های مورد علاقه خود لذت می برید. این ویژگی ایرپاد ها هنگام صحبت کردن با تلفن همراه نیز تاثیر بسیار مثبتی می گذارد. در واقع در این صورت با تمرکز بیشتری به مکالمه می پردازید و صدای اطراف حواس شما را پرت نمی کند. هم چنین فردی که با صحبت می کنید صدای شما را با وضوح بهتری می شوند.

یکی دیگر از ویژگی های ایرپاد، سنسور نوری آن است که با مادون قرمز کار می کند. این سنسور ها مشخص می کنند که ایرپاد در گوش شما قرار گرفته است یا خیر. زمانی که به ایرپاد ضربه بزنید، این دستگاه فعال می شود و می توانید از آن استفاده کنید. اگر ویژگی های گفته شده(سنسور و حذف نویز)، به درستی کار نکردند یعنی باید ریست ایرپاد را انجام دهید. همان طور که دیدید، ریست کردن ایرپاد کار سختی نیست و تنها باید موارد بالا را رعایت کنید. در این متن در مورد چگونگی ریست ایرپاد صحبت کردیم و  با ویژگی های این وسیله محبوب آن آشنا شدیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi