جستجو کردن

5 تفاوت شارژر سامسونگ اصلی و تقلبی

تفاوت شارژر سامسونگ اصلی و تقلبی

تفاوت شارژر سامسونگ اصلی و تقلبی و خرید شارژر یکی از مهم ترین مسائل برای تلفن های همراه به شمار می رود. زیرا شارژر نامناسب ممکن است سلامت باتری تلفن همراه شما را به خطر می اندازد. در نتیجه لازم است تمام افراد در خرید شارژر دقت کافی را داشته باشند. شارژر های فیک سبب می شوند باتری تلفن همراه شما به مرور زمان آسیب ببیند پس استفاده از شارژر های اصل و مناسب تلفن همراه شما یکی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام دهید.

در خرید شارژر در صورتی که برخی چیز های کوچک را بدانید می توانید تفاوت شارژر فیک و اصل را تشخیص دهید. این تفاوت در شارژر های سامسونگ بسیار واضح است. شارژر سامسونگ دارای مشخصه هایی است که شما لازم است در هنگام خرید از آنها مطلع شوید.

پس خرید شارژر سامسونگ به علاوه خرید کابل شارژر سامسونگ کار نسبتا آسانی است در صورتی که این مطلب را با دقت بخوانید و به تمام گفته های آن توجه کنید. آیا شما نیز قصد خرید شارژر سامسونگ را دارید اما فرق اصل و کپی را نمی دانید؟ ما را در ادامه همراهی کنید تا به طور دقیق از درباره این تفاوت های واضح بدانید. برای خرید شارژر اصلی سامسونگ میتوانید اینجا را کلیک کنید و از فروشگاه لوازم جانبی گوشی کاورگاردین خرید کنید.

پیشنهاد خرید

بند لانه زنبوری اپل واچ

تومان330,000 تومانخرید کنید

چرا نباید از شارژر های تقلبی استفاده کنیم؟

شارژر های تقلبی مضر ترین آیتم ممکن برای باتری تلفن های همراه است. در نتیجه با استفاده از شارژر های فیک به مرور زمان به باتری شما آسیب می رسد. در موارد خیلی وخیم ممکن است شارژر های همراه فیک سبب شوند تا تلفن همراه شما آتش بگیرند. در این صورت علاوه بر ضرر مالی ای که ممکن است متحمل شوید ضرر جانی نیز در کمین شما خواهد بود در نتیجه از شارژر های همراه فیک استفاده نکنید.

در صورتی که سوکت شما فیک باشد به مرور زمان سبب آسیب رسیدن به سیم شارژر اصلی می شود. سیم شارژر اصل در شارژ صحیح تلفن همراه بسیار موثر است. در صورتی که شما از کابل های فیک استفاده کنید ممکن است سوکت این شارژرهای اندازه مناسب برای سوکت گوشی نباشند در نتیجه هنگام وارد یا خارج کردن کابل سوکت آن در تلفن همراه شکسته شود. در این مورد لازم است جوانب احتیاط را رعایت کنید.

تفاوت شارژر سامسونگ اصلی و تقلبی کابل نیز ممکن است در صورت داغ شدن بیش ا حد آتش بگیرد. همچنین در صورتی که شما از کابل های تقلبی استفاده کنید ممکن است درست درون سوکت گوشی جفت نشود و سبب شارژ کند تر تلفن همراه شما شود. در نتیجه تمام اینها شما به هیچ وجه نباید از محصولات فیک برای شارژ تلفن همراهتان استفاده کنید اما تفاوت شارژر اصل و فیک برند سامسونگ در چه چیز هایی است؟

یکی از برندهای خوب و مطرح که شارژر های اصل است شارژر کی اف است. انواع شارژر اصل را از اینجا بخرید.

تفاوت شارژر اصل و فیک برند سامسونگ در چه چیزهایی است؟

در قسمت قبل در مورد شارژر های همراه فیک و ضرر های آن برای گوشی و سوکت شارژر صحبت کردیم. در این بخش قصد داریم در مورد شارژر سامسونگ و تفاوت میان اصل و فیک آن صحبت کنیم. خرید شارژر سامسونگ با دانستن این نکات قطعا کار سختی به نظر نخواهد رسید.

تفاوت شارژر سامسونگ اصلی و تقلبی در 5 بخش می تواند به ما در تشخیص شارژر اصلی کمک کننده باشد. در ادامه با ما در کاور گاردین همراه باشید.

1- اولین و مهم ترین تفاوت میان شارژر سامسونگ اصل و فیک نوشته های روی شارژر است. در صورتی که شارژر اصل داشته باشید می توانید دریابید که نوشته های شارژر فیک کمی ضخیم تر از نوشته های شارژر های اصل است.

2- تفاوت شارژر سامسونگ اصلی و تقلبی یکی لوگوی این شرکت یعنی سامسونگ در شارژر های اصلی ضخامت کاملا یکسانی دارد. اما در شارژر های فیک ممکن است ضخامت حرف با یکدیگر نیز متفاوت باشد.

3- اگر در قسمت هک شده پشت شارژر عبارت made in china را مشاهده کردید بدانید که شارژری که قرار است خریداری کنید کاملا کپی است و نباید آن را بخرید. لوگویی در پشت شارژر قرار دارد که به شکل یو ال در یک دایره است.

4- این لوگو می بایست در قسمت پایین شارژر و در سمت چپ آن قرار داشته باشد. در صورتی که این لوگو را در مکان های دیگری در شارژر مشاهده کردید شارژر شما فیک است.

این لوگو مخفف نام سازمانی است که وظیفه دارد تا ایمنی و استاندارد های لازم را حفظ تا حد بالایی حفظ کند.

تفاوت شارژر اصلی سامسونگ با شارژر تقلبی
تشخیص شارژر اصلی سامسونگ

5- در صورتی که شارژر خریداری می کنید و این لوگو را در جای دیگر یا به طور کلی روی شارژر ندیدید به هیچ عنوان آن شارژر سامسونگ را خریداری نکنید زیرا ممکن است به شما یا تلفن همراهتان آسیب بزند.

دیگر تفاوت های این برند در هنگام خرید کابل شارژر سامسونگ

تفاوت شارژر سامسونگ اصلی و تقلبی: شارژرهای اصلی سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و جنس آنها از پلاستیک مرغوب است همچنین زمان قرار گیری هر یک از اجزای داخلی دستگاه دقیق است. اما در شارژر های همراه فیک می توانید ببینید که این موضوع اصلا رعایت نشده است به علاوه جنس پلاستیک به کار رفته در این شارژر ها بسیار نا مرغوب است.

از دیگر موارد تفاوت شارژر سامسونگ اصلی و تقلبی می توان به وزن شارژر دقت کرد. اگر شما شارژر اصل دارید اما آسیب دیده است برای مشاهده تفاوت وزنی در هنگام خرید آن را همراه خود داشته باشید تا متوجه تفاوت در شارژر اصل و فیک از این طریق بشوید. شارژر های تقلبی سبک تر هستند زیرا کیفیت ساخت کمتری دارند.

قسمتی که وارد پریز برق می شود نیز ممکن است تفاوت داشته باشد. بدین صورت که شارژر های اصلی پایه های ضخیم تری در قسمت اتصال به پریز دارند. اما شارژر های فیک بدون ساختار مناسب و دوام مورد نظر هستند در نتیجه ممکن است در مدت زمان بسیار کوتاهی آسیب ببیند. داغ شدن شارژر نیز یکی از معضلات دیگر شارژر سامسونگ است. البته این موضوع تنها در صورت فیک بودن سوکت دستگاه رخ می دهد.

شما می توانید با زمان گرفتن در هنگام شارژ نیز اصلی یا فرعی بودن شارژر همراه خود را ارزیابی کنید. البته این راه خیلی مناسب در ابتدای خرید نیست این مورد تنها در صورت خرید از سایت هایی مانند دیجی کالا که امکان بازگشت کالا دارند مناسب است.

پیشنهاد خرید

گلس اپل واچ محافظ صفحه نانو

تومان65,000 تومانخرید کنید

تشخیص شارژر اصلی سامسونگ با آهنربا

تفاوت شارژر سامسونگ اصلی و تقلبی، تشخیص اصلی و تقلبی با استفاده از آهنربا به عنوان یک ابزار ساده می‌تواند کمک کننده باشد. شما می‌توانید از طریق آهنربا تفاوت‌های میان شارژر اصلی و شارژر تقلبی یا ناسازگار را بررسی کنید. در ادامه نحوه انجام این کار را شرح می‌دهم:

  1. آهنربا مناسب: برای انجام این تست، نیاز به یک آهنربای کوچک و قوی دارید. آهنربای مناسب، به شما این امکان را می‌دهد که به سریع و بدون خرابی برخی از تفاوت‌ها را تشخیص دهید.
  2. نکته مهم: این تست ممکن است شما را از شارژر تقلبی هشدار دهد، اما نباید به عنوان یک روش قطعی برای تشخیص شارژر اصلی استفاده شود. بهتر است از منابع معتبر برای تهیه شارژر‌های اصلی سامسونگ استفاده کنید.
  3. قطعات شارژر:
    • اگر شماره مدل شارژر خود را می‌دانید، بهتر است آهنربا را بر روی محل شارژ که به شکل USB است، قرار دهید.
    • آهنربا را به دقت نزدیک به اتصال USB قرار دهید تا احتمالاً مغناطیس موجود در شارژر واکنش نشان دهد.
  4. تشخیص نقاط مغناطیسی:
    • اگر شارژر شما اصلی باشد، آهنربا به نقاط مغناطیسی در محل شارژ می‌کشد و ممکن است حرکت کند.
    • اگر شارژر تقلبی یا ناسازگار باشد، آهنربا به نقاط مغناطیسی واکنش نشان نمی‌دهد و به سرعت رها می‌شود.
  5. تست با چند شارژر مختلف:
    • تست آهنربا را با چند شارژر مختلف انجام دهید.
    • اگر آهنربا به تمامی شارژرها واکنش نشان دهد، احتمالاً شارژر شما اصلی است.

نتیجه گیری

در این مقاله کاورگاردین تفاوت شارژر سامسونگ اصلی و تقلبی را مورد بررسی قرار دادیم. خرید شارژر های فیک و غیر تقلبی سامسونگ کار بسیار نامناسب است و سبب آسیب شدید به باتری تلفن همراه شما می شود. در نتیجه شما لازم است هنگام خرید به مواردی که اشاره شد توجه کنید و یک شارژر اصل و مناسب برای تلفن همراه سامسونگ تان تهیه فرمایید. در صورتی که می توانید از نمایندگی های معتبر خرید کنید تا دچار مشکل نشوید. برای اطمینان بیشتر و تشخیص تفاوت شارژر سامسونگ اصلی و تقلبی می توانید با پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi