جستجو کردن

آیا اپل واچ تعمیر می شود؟ تعمیر اپل واچ

راهنمای تعمیر اپل واچ

آیا تعمیر اپل واچ امکان پذیر است؟ در صورت بروز مشکل در اپل واچ می توان آن را تعمیر کرد؟ در این مقاله می خواهیم راجع به همین موضوع همه مطالب را بیان کنیم. پس در ادامه همراهمان باشید.اپل واچ یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اپل است که در مدل های مختلفی تولید می شود. در سراسر جهان ساعت های هوشمند شرکت اپل طرفداران زیادی دارند و روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود.

اپل واچ ها مانند گوشی های موبایل از قطعات مختلفی مانند ال سی دی و رم و پردازنده و باتری تشکیل می شوند. اگر برای هر کدام از این اجزا مشکلی پیش بیاید، روند کل دستگاه به مشکل می خورد. البته نیازی به نگرانی در این مورد نیست و کارخانه اپل برای همه این مشکلات راه حلی را در نظر گرفته است. در ادامه این متن به سوال تعمیر اپل واچ پاسخ خواهیم داد، همراه ما باشید.

پیشنهاد خرید

بند اپل واچ دیاموند لیدی

تومان365,000 تومانخرید کنید

تعمیر اپل واچ

تمامی مشکلاتی که برای تلفن های همراه پیش بیاید ممکن است برای اپل واچ ها هم پیش بیاید. البته در همه جای کشور تعمیرکار موبایل پیدا می شود اما ممکن است تعمیر اپل واچ کمی سخت تر باشد.

تعمیر اپل واچ

برخی از مشکلاتی که ممکن است برای  اپل واچ پیش بیاید عبارت است از: شکستگی تاپ ال سی دی، خالی شدن باطری در مدت زمان بسیار کم، متصل نشدن به گوشی موبایل، هنگ کردن و شارژ نشدن و … . برای پاسخ به آیا سوال اپل واچ تعمیر می شود؟ باید بگوییم بله، تعمیر اپل واچ امکان پذیر است. در ادامه متن با چگونگی برطرف کردن مشکلات اپل واچ و راه های نگهداری آن آشنا خواهیم شد.

بیشتر بدانید: امکانات اپل واچ سری 7

تعمیر مشکل شارژ اپل واچ

اگر اپل واچ شما به خوبی شارژ نمی شود باید قبل از هر چیزی از سلامت آداپتور و کابل شارژ آن مطلع شویم. همچنین دقت کنید که هیچ مانعی در دو طرف شارژر وجود نداشته باشد و به خوبی به ساعت وصل شود. گاهی اوقات مشکل شارژ نشدن اپل واچ با ری استارت کردن تلفن همراه برطرف می شود.

برای مشاهده انواع بند اپل واچ کلیک کنید.

تعمیر مشکل تاچ ال سی دی اپل واچ

یکی از مشکلاتی که برای اپل اچ به وجود می آید به تاچ ال سی دی آن مربوط می شود. زمانی که ساعت هوشمند شما ضربه بخورد و یا به داخل آن آب نفوذ کند، مشکلاتی برای آن ایجاد می شود. اگر ضربه آرام باشد صفحه ساعت می شکند اما همچنان امکان کار کردن با آن وجود دارد. گاهی ممکن است ضربه بسیار شدید باشد به نوی که دیگر نتوان از اپل واچ استفاده کرد.

پس برای پاسخ بهتر به سوال تعمیر اپل واچ باید بگوییم که اگر ضربه بسیار شدیدی به صفحه تاچ ال سی دی وارد نشود، تعمیر می شود. موارد زیر نشان دهنده شکسته شدن صفحه اپل واچ هستند.

  • تغییر پیدا کردن رنگ ها در تاچ ال سی دی
  • درست کار نکردن تاچ ساعت هوشمند
  • ایجاد لکه سیاه در صفحه
  • سفید و سیاه شدن صفحه تاچ ال سی دی
  • خط شکستگی روی صفحه اپل واچ

تعویض تاچ ال سی دی اپل واچ

اگر نشانه های پاراگراف قبلی در اپل واچ شما دیده شد، باید صفحه ال سی دی آن را عوض کنید. در واقع چه در موبایل و چه در اپل واچ، ال سی دی ها قابل تعمیر نیستند و باید آنها را تعویض کرد. قیمت های تاچ ال سی دی بالا است و برای رفع چنین مشکلی باید هزینه بیشتری را بپردازید.

البته برخی از تعمیرکاران تاچ ال سی دی های دسته دوم استفاده می کنند تا مشتری قیمت کمتری را بپردازد. البته همه تاچ ال سی دی های اوراقی انتخاب مناسبی نیستند و ممکن است پس از مدت کوتاهی خراب شوند.  مشکل دیگری که ممکن است برای این ساعت ها پیش بیاید، وصل نشدن آن به اینترنت است که با آپدیت حل می شود.

بیتر بخوانید: طرز استفاده از اپل واچ سری ۶ و سری ۷

همانطور که گفتیم در این متن، ضمن پاسخگویی به سوال آیا اپل واچ تعمیر می شود یا تعمیر اپل واچ، باید راه های مراقبت از اپل واچ را به شما یاد بدهیم. قبل از هر چیزی کاربران باید از اتصال درست قفل ساعت هوشمند خود اطمینان خاطر داشته باشند. یعنی هنگام بستن قفل توجه زیادی به خرج دهند تا ساعت از دست آن ها به زمین نیفتد.

همچنین برای حفظ بهتر طول عمر باتری اپل واچ باید قابلیت Power Reserve را در آن فعال کنیم. می توانیم نوتیفیکیشن هایی که اولویت ما نیستند را غیر فعال کنیم تا عمر باتری افزایش پیدا کند. کاهش نور صفحه نیز می تواند به افزایش عمر باتری اپل واچ ها کمک زیادی بکند.

موقع شستن دست ها و یا زمانی که ممکن است آب به ساعت هوشمند بخورد باید آن را در بیاورید. اگر این ساعت ها را درون کیف خود می گذارید حتما داخل جعبه باشد و با جعبه داخل کیف بگذارید. در این صورت مطمئن خواهید بود درون کیف هیچ اتفاقی برای ساعت هوشمند شما نمی افتد. با توجه به نکات گفته شده و برای پاسخ به سوال آیا اپل واچ تعمیر می شود باید بگوییم: بله اپل واچ ها تعمیر می شوند اما باید به اندازه کافی از آنها مراقبت کنیم تا به تعمیر نیاز نداشته باشند.

پیشنهاد خرید

بند اپل واچ چرمی

تومان260,000 تومانخرید کنید

هزینه تعمیر اپل واچ

این که هزینه تعمیر اپل واچ چقدر است به مشکل و نوعی که دارد مربوط می شود. مدل های جدید تر اپل واچ گران تر هستند و به همین علت برای تعمیر آن ها باید بیشتر هزینه کرد. برخی از تجهیزات اپل واچ ها گران قیمت تر هستند و برای تعمیر آنها باید بیشتر هزینه کرد. ال سی دی، جز گران ترین قسمت های ساعت هوشمند است و برای تعویض آن باید هزینه بیشتری را پرداخت کرد. زمانی که به تعویض یک قطعه نیاز داریم هم باید هزینه اجرت تعمیرکار و هم هزینه خرید قطعه را بپردازیم. تعمیرکارانی که هزینه کمتری برای انجام این کار انجام می دهند ممکن است با کیفیت خوبی این کار را انجام ندهند.

بیشتر بدانید: حل مشکل اپل واچ

مراکز تعمیر اپل واچ

همان طور که گفتیم افراد زیادی برای تعمیر موبایل وجود دارند اما برای تعمیر اپل واچ ها چنین شرایطی وجود ندارد. اگر اپل واچ شما نیاز به تعمیر داشت در ابتدا باید مراکز معتبری که این کار را انجام میدهند را شناسایی کنید. مراکز معتبر مراکزی هستند که به مشتری احترام گذاشته و کار خود را با بالا تریم کیفیت انجام می دهند. در این متن به سوال آیا اپل واچ تعمیر می شود پاسخ دادیم و به توضیحات بیشتری در لاین باره پرداختیم.

2 پاسخ

  1. اپل واچ من فشار بهش وارد شد وقتی خاستم روشن کنم روشن نشد آیا مشکل از کجاست
    آیا تعمیر میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi