جستجو کردن

3 تا دانستنی های بند اپل واچ

بند اپل واچ- کاورگاردین

یکی از دانستنی های بند اپل واچ این است که در واقع اکسسوری های ساعت هوشمند است که به آن جذابیت چند برابری می دهد. در بازار لوکس امروزی، یکی از محبوب ترین نوع ساعت های هوشمند، متعلق به شرکت اپل است. این ساعت های زیبا و لوکس، به دلیل دارا بودن یک ویژگی اساسی تر به این درجه از محبوبیت رسیده است. وجود لوازم جانبی این محصول که ضمن محافظت، سبب بالا رفتن عمر مفید آن میگردد.

از جمله دانستنی های بند اپل واچ شرکت نامدار اپل، با توجه به این که تقاضا برای داشتن ساعتهای این کمپانی را بسیار بالا مشاهده کرد، با توجه به سلایق مختلف کاربرانش، انواع لوازم جانبی از جمله بند اپل واچ، شارژر، گلس، کاور، محافظ، پایه و بسیاری دیگر را تولید و روانه ی بازار کرد.

در این قسمت سعی بر آن داریم که در مورد یکی از پرطرفدارترین لوازم جانبی این برند، تحت عنوان بند اپل واچ اطلاعات بیشتری ارائه دهیم.

دانستنی های بند اپل واچ

پیشنهاد خرید

بند اپل واچ دیاموند لیدی

تومان365,000 تومانخرید کنید

یکی از دانستنی های بند اپل واچ

انواع بند اپل واچ

بند ساعت هوشمند اپل با توجه به پرکاربرد بودن و تنوع سلایق، در دو نوع مردانه و زنانه، با رنگبندی و جنس های متفاوت در بازار موجود می‌باشند. از جمله دسته بندی جنسی اپل واچ میتوان به بند اپل واچ رولکسی، بند اپل واچ دراگون و بند اپل واچ سیلیکونی اشاره کرد. برای مشاهده انواع بند اپل واچ کلیک کنید.

دلیل خرید بند ساعت هوشمند علاوه بر تاثیر آن در زیبایی و جذابیت ساعت، تغییر آن به سلیقه و نوع استایل شخصی میباشد. قطعا داشتن چنین ساعت گرانبهایی در کنار یک بند بی کیفیت جذاب نیست. پس خرید بند اپل واچ اصل و با کیفیت برای تمام دارندگان این نوع ساعت دغدغه ی مهمی خواهد بود.

در ادامه به انواع مختلف بند ساعت هوشمند اشاره میکنیم و اطلاعات هر یک را در اختیارتان قرار خواهیم داد و در نهایت شما هستید که تصمیم میگیرید، کدام نوع برای شما مناسب است.

پیشنهاد خرید

بند اپل واچ چرمی

تومان260,000 تومانخرید کنید

بند اپل واچ رولکسی

این نوع بند ساعت دارای سه ردیف مهره و از جنس استیل ضد زنگ است که علاوه بر ایجاد جذابیت ، باعث افزایش دوام آن میگردد. دارا بودن سری های متنوع از این طرح بند ساعت، آن را مناسب انواع مختلف ساعت های اپل واچ کرده است. از ویژگیهای دیگر بند اپل واچ رولکسی، قفل ضامن دار کلیپسی از نوع پروانه ای می‌باشد که امکان باز و گم شدن ساعت را تا حد بسیار بالایی کاهش خواهد داد.

این نوع بند به کمک سوزن یا آچار مخصوص، قابلیت تنظیم متناسب با مچ دست مصرف کننده دارد. شما میتوانید نوع اصل بند اپل واچ رولکسی را با تنوع رنگی فراوانی در بازار و سایتهای معتبر بیابید. برای مشاهده و خرید بند رولکسی کلیک کنید.

بند اپل واچ دراگون

این نوع بند ساعت با وجود سادگی، جذابیتی منحصر به فرد و زیبایی خیره کننده دارد. معمولا میتوان بند اپل واچ دراگون را پیشنهاد ویژه ای برای بانوان در نظر گرفت. از ویژگیهای مهم آن میتوان به ضد حساسیت بودن اشاره کرد، به این معنی که اگر مدت زیادی مجبور به استفاده از آن باشید، از دانستنی های بند اپل واچ مهم ترین آن این است که مچ دست شما را آزار نخواهد داد. قابلیت تعویض و تنظیم آسانی دارد و با کمک آچار یا سوزن مخصوص، به آسانی میسر خواهد بود.

به دلیل داشتن قفل ضامن دار کلیپسی از نوع پروانه ای، علاوه بر باز و بسته شدن اسان، از جدا شدن ناگهانی ساعت از دست جلوگیری خواهد کرد.

بند اپل واچ دراگون را میتوانید در رنگ بندی های متنوع و با سلیقه ی شخصیتان خریداری نمایید.

 بند اپل واچ سلیکونی

از جمله بندهای ساعت هوشمند اپل، بند سیلیکونی است که علاوه بر طرحهای فانتزی، دارای انعطاف و دوام بسیار بالا می‌باشد. شاید تصور کنید که جنس سیلیکونی سبب ایجاد رطوبت میگردد، اما این اطمینان را داشته باشید که از ویژگیهای مهم بند اپل واچ سیلیکونی، خاصیت ضد تعریق آن می‌باشد. همین امر آن را برای بسیاری موارد از جمله ورزش کردن یا هر فعالیت دیگری مناسب کرده است. برای مشاهده و خرید بند اپل واچ سیلیکونی کلیک کنید.

دومین دانستنی های بند اپل واچ

ویژگی های کلی بند ساعت هوشمند از نکات برجسته و دانستنی های بند اپل واچ است که هر کسی از این نوع ساعت هوشمند استفاده می کند باید بداند.

۱- ظاهر تمام بندهای ساعت این برند فارق از سلیقه ی شخصی، ظاهری فوق العاده و کیفیت مثال زدنی دارد.

۲- جنس آن، ضد زنگ، ضد خش و ضد آب می‌باشد.

۳- دارای رنگ بندی ثابت بوده و تغییر رنگ نخواهند داد.

۴- سایزبندی بند ساعت هوشمند به کمک سوزن یا آچار مخصوص قابل تنظیم خواهد بود.

۵- هر جنس از بند اپل واچ، خود از تنوع بسیار بالایی برخوردار است که به نامهای گوناگون میتوان آن ها را شناسایی کرد.

۶- میتوان انواع بند این ساعت را برای مکانهای قرارگیری مختلف، از جمله رسمی و غیر رسمی تغییر داد.

۷-  بندهای ساعتهای هوشمند اپل  که در سایت کاور گاردین موجود است، حساسیت زا نمیباشند.

۸- در دو مدل زنانه و مردانه تولید شده است.

۹- قفل های طراحی شده برای انواع مختلف بند اپل واچ دارای کیفیت بسیار بالاست.

 

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم مهم ترین دانستنی های بند اپل واچ را برایتان شرح دهیم. با توجه به این که این ساعت جزو موارد لوکس و گران قیمت دسته بندی میشود، مهم ترین موضوع برای خرید ساعت و لوازم جانبی آن، سایتی است که از آن اقدام به خرید می‌نمایید. امروزه فروشگاه های اینترنتی زیادی اقدام به فروش اصل و فیک این محصول میکنند. اما با خرید از سایت کاور گاردین این اطمینان را به شما می دهیم که بهترین کیفیت و جنس اصل را خریداری می کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد های اعتماد کاورگاردین

با خیالی آسوده از سایت کاورگاردین خرید کنید
برای مشاهده مجوزهای ما روی نمادهای زیر کلیک کنید

logo-samandehi